Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Policach

Ogłoszenie o naborze nr 14701ARCHIWALNE z dnia 01.09.2017 r.

  • Oferty do
    11

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: kadr

samodzielne stanowisko



Miejsce wykonywania pracy:

Police

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Policach
ul. Tanowska 4 A
72-010 Police

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp. Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne. Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: Komputer , kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax w miarę potrzeb pojazd służbowy. Praca na parterze oraz piętrze budynku; budynek nie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenie ciepłe, jasne ( oświetlenie naturalne i sztuczne)

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej
  • przygotowywanie zakresów czynności dla pracowników
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących pracy w urzędzie
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych
  • realizowanie zadań z zakresu przekazywania wytworzonych akt archiwalnych i dokumentów do archiwum

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub samorządowej
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o Państwowej Straży Pożarnej, o zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i strażaków PSP
  • znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu
  • znajomość zagadnień wynikających ze stosunku służby funkcjonariusza PSP i pracy
  • zdolność analitycznego myślenia, staranność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, dokładność, komunikatywność, nieposzlakowana opinia.
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • posiadanie doświadczenia w obsłudze programu WF-Gang Kadry i Płace
  • prawo jazdy kat. B
  • biegła znajomość programów: pakiet biurowy Ms Office
  • umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • kopia książeczki wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie obsługi programu WF-Gang Kadry i Płace
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Policach
    ul. Tanowska 4 A
    72-010 Police

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ustawy o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 roku, poz. 1345)
2. Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać w zaklejonej kpercie z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w słuzbie cywilnej na stanowisku starszy specjalista ds. kadr". Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Planowany termin zatrudnienia 02.10.2017 r. Wynagrodzenie (brutto) około 2100 zł plus wysługa.
3. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami przez komisję składającą się z pracowników Sekcji ds. organizacyjno - kadrowych.
Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Policach (http://www.straz.police.pl/), na stronie BIP (http://www.kppsppolice.bip-e.pl/)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914316819
Nabór członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Starszy specjalista w tutejszej komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:
1. Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określonych w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru - 13.09.2017 r.
2. Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej w formie pisemnej. Test składa się z 10 pytań punktowanych 1 pkt za odpowiedź prawidłową i 0 pkt za odpowiedź błędną. Do dalszych etapów naboru przechodzą osoby, które uzyskały min. 7 pkt z testu - 14.09.2017 r. o godzinie 9.30 sala CZK nr 30
3. Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej - 14.09.2017 r. o godzinie 11.00 sala CZK nr 30
4. Po trzech etapach komisja wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostają
przedstawione Komendantowi.
5. Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur.

Nie przystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Listy kandydatów (zawierające imię i nazwisko) po kolejnych etapach będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Policach (http://www.straz.police.pl/), na stronie BIP (http://www.kppsppolice.bip-e.pl/)

Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej: (www.dsc.kprm.gov.pl).
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr podejmie Komendant Powiatowy PSP w Policach.
Nad całością naboru czuwa Komisja Kwalifikacyjna powołana Decyzją z dnia 30.08.2017 r.
przez Komendanta Powiatowego PSP w Policach w sprawie powołania Komisji ds. naboru
w celu naboru członka korpusu służby cywilnej na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr
w Komendzie Powiatowej PSP w Policach.






Liczba odwiedzin: 3242

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Policach

Udostępnił: Edyta Kucharska

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. kwatermistrzowskich

Wprowadzono: 01.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×