Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 17411ARCHIWALNE z dnia 31.10.2017 r.

  • Oferty do
    15

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: Intrastat

w Trzecim Dziale Intrastat w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie



Miejsce wykonywania pracy:

Lubieszyn

Lubieszyn 11
72-002 Dołuje

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Franklina Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin

WARUNKI PRACY

- Praca administracyjno-biurowa - Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe - Oświetlenie sztuczne i naturalne - Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. - Praca pod presją czasu - Kontakt z klientem - Budynek parterowy

ZAKRES ZADAŃ

  • Weryfikowanie oraz korygowanie danych zgromadzonych w systemie INTRASTAT pod względem występowania błędów formalnych i logicznych
  • Prowadzenie działań w zakresie procedury upominawczej
  • Wyjaśnianie z podmiotami zobowiązanymi wątpliwości dotyczących złożonych deklaracji INTRASTAT
  • Analizowanie danych VAT – INTRASTAT
  • Analizowanie zgodność kodu CN z opisem towaru
  • Udzielanie wsparcia i pomocy respondentom poprzez odpowiedzi pisemne i ustne na zapytania dotyczące stosowania obowiązujących przepisów prawa
  • Przyjmowanie i kontrolowanie danych zawartych w deklaracjach INTRASTAT
  • Udzielanie pomocy podmiotom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, sprawdzanie zgodność dokumentów z wymogami specyfikacji elektronicznych zgłoszeń w standardzie XML

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów dotyczących obrotu handlowego pomiędzy państwami członkowskimi Unii Europejskiej
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul Franklina Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
    Prosimy o składanie ofert z dopiskiem
    „Nabór zewnętrzny, Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie – INTRASTAT – IGI-3” oraz wskazanie numeru ogłoszenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania religijne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku wynosi 3016,88 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.
Życiorys/CV, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Oświadczenia muszą być zgodne z obowiązującymi wzorami zamieszczonymi
w na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w zakładce wzory oświadczeń.
Kandydaci/ kandydatki spełniający/e wymagania zostaną poinformowani/e telefonicznie lub drogą e-mailową o terminie postępowania rekrutacyjnego, dodatkowo lista osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru wraz z terminami ich realizacji zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie – w zakładce wyniki naborów. Wynik naboru zostanie opublikowany na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie – w zakładce wyniki naborów.
Planowany termin realizacji to koniec listopada/ początek grudnia 2017 r.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91-48-03-786.



Liczba odwiedzin: 2906

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Udostępnił: Małgorzata Śliwka

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 31.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×