Komenda Miejska Policji w Koszalinie
Ogłoszenie o naborze nr 43608ARCHIWALNE z dnia 28.02.2019 r.
-
Oferty do
6
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: Ewidencji gospodarką mandatową
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie
Koszalin
Komenda Miejska Policji w Koszalinie ul. Słowackiego 11
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ewidencji związanej z gospodarką mandatową KMP w Koszalinie
- współpraca w zakresie inżynierii ruchu drogowego z podmiotami zarządzającymi drogami
- ustalanie danych niezbędnych do prowadzonych zestawień statystycznych
- ewidencjonowanie zdarzeń drogowych, współpraca w tym zakresie z towarzystwami ubezpieczeniowymi i innymi podmiotami uprawnionymi
- wydawanie zaświadczeń
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe administracja kierunki branżowe związane z administracją MSW iA
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zgoda na przetwarzanie danych w celu rekrutacji przez administratora danych - Komendanta Miejskiego Policji w Koszalinie
- oświadczenie na podst. art. 13 ogólnego roporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Proszę o osobiste składanie dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej w Koszalinie ul. Słowackiego 11 pok. 108. Dokumenty należy umieścić w kopercie z napisem "praca na zastępstwo w KSC", kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy i testu wiedzy telefonicznie. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie trzech miesięcy po obsadzeniu stanowiska. Oferty te mogą być osobiście odebrane w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Koszalinie przed upływem tego terminu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94 342 9611 lub 94 3429412
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywana data zatrudnienia 11.03.2019 umowa na zastępstwo na okres od 4 do 6 miesięcy bez możliwości jej przedłużenia. Wynagrodzenie brutto 2897 zł (w tym wysługa z tytułu stażu pracy).