Komenda Miejska Policji w Koszalinie

Ogłoszenie o naborze nr 3786ARCHIWALNE z dnia 22.09.2016 r.

  • Oferty do
    3

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi Krajowego Systemu Informacji Policyjnej oraz Poczty Specjalnej

w Ogniwie Łączności i Informatyki Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie



Miejsce wykonywania pracy:

Koszalin

Adres urzędu:

75-009 Koszalin ul. Słowackiego 11

WARUNKI PRACY

praca wykonywana w warunkach normalnych, biurowych, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, w budynku o 3 kondygnacjach, bez windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestrowanie w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej informacji o osobach, zdarzeniach i rzeczach,
  • Wprowadzanie informacji zawartych na drukach rejestracyjnych do bazy KSIP,
  • Załatwianie zgłoszeń i reklamacji dotyczących korespondencji przechodzącej przez Pocztę Specjalną,
  • Sporządzanie zestawień ilościowych przesyłek pocztowych i weryfikacji naliczonych opłat.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w urzędach administracji państwowej
  • sprawne posługiwanie się komputerem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Koszalinie
    ul. Słowackiego 11
    75-009 Koszalin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na zastępstwo nr .......",
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska . Oferty mogą zostać odebrane w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Koszalinie przed upływem tego terminu.
Zatrudnienie przewidywane jest na okres 5 miesięcy z uposażeniem zasadniczym w wysokości 2.400,- zł.



Liczba odwiedzin: 2837

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Koszalinie

Udostępnił: Andrzej Balcer

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×