Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 12105ARCHIWALNE z dnia 15.06.2017 r.

  • Oferty do
    27

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: wydawania decyzji w II instancji

w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej



Miejsce wykonywania pracy:

Koszalin

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie – Delegatura w Koszalinie
ul. Władysława Andersa 34
75-626 Koszalin

Adres urzędu:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

WARUNKI PRACY

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku, dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych • w budynku znajdują się winda i rampa dojazdowa, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozpatrywanie odwołań i zażaleń od decyzji i postanowień organów I instancji oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków w sprawach architektoniczno – budowlanych.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na skargi od decyzji Wojewody w celu przekazania sprawy wraz z aktami do rozstrzygnięcia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie.
  • Uczestniczenie w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w Szczecinie na prawach strony w przypadkach zaskarżenia decyzji Wojewody - w celu reprezentowania stanowiska Wojewody w sprawie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze budownictwa lub w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych lub w obszarze związanym ze stosowaniem prawa
  • znajomość : Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy – Prawo budowlane
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikacji słownej i pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe budowlane lub pokrewne lub prawnicze
  • posiadanie uprawnień budowlanych
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, planowania i zagospodarowania przestrzennego, dróg publicznych, gospodarki nieruchomościami, postępowania przez sądami administracyjnymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • ewentualna kopia uprawnień budowlanych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 22”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 500 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1.   selekcja ofert
2.   rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w Urzędzie w Szczecinie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 (lub na wniosek odesłane) w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 470.



Liczba odwiedzin: 2675

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Udostępnił: Agnieszka Januszek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 15.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×