Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 463ARCHIWALNE z dnia 10.06.2016 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

asystent

do spraw: obsługi sekretarsko-kancelaryjnej

w Wydziale Ustalania Świadczeń III w Koszalinie



Miejsce wykonywania pracy:

Koszalin

ul. J. Słowackiego 11, 75-009

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa

WARUNKI PRACY

Miejsce pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie. Wejście do budynku nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. 1) praca biurowa, 2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 3) praca przy komputerze poniżej 4 godzin, 4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka, 5) oświetlenie naturalne i sztuczne, 6) praca do wysokości 3 m (praca wymaga wchodzenia na drabinkę), 7) praca na 0,5 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00.

ZAKRES ZADAŃ

  • rejestracja korespondencji w dziennikach korespondencyjnych
  • przygotowanie korespondencji do wysyłki
  • porządkowanie i opisywanie akt jawnych
  • identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny
  • obsługa urządzeń technicznych
  • zaopatrywanie pracowników w niezbędne materiały piśmienno-biurowe

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku sekretarki lub w kancelarii
  • policealne studium sekretarek lub asystentek
  • znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
  • odporność na stres wynikająca z wykonywania pracy pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
    Pawińskiego 17/21
    02-106, Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.

Praca na 0,5 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00. Proponowane wynagrodzenie to 918,18 brutto + ew. wysługa lat.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html ). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.


Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- wykonanie próbki pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 2733

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny - Kadry

Wprowadzono: 10.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×