Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
Ogłoszenie o naborze nr 9242ARCHIWALNE z dnia 11.03.2017 r.
-
Oferty do
24
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kadrowych
Samodzielne stanowisko pracy
Kołobrzeg
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
ul. Żurawia 12B
78-100 Kołobrzeg
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej Komendanta Powiatowego
- Prowadzenie spraw socjalnych i osobowych strażaków i pracowników cywilnych
- Opracowywanie regulaminów, decyzji, rozkazów, instrukcji, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wykształcenia kwalifikacyjnego
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej
- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne
- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Pracy, Kodek Postępowania Administracyjnego, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- Asertywność, komunikatywność, kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Opinie i zaświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie prawa jazdy
- Kopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
ul. Żurawia 12B
78-100 Kołobrzeg
pokój: 305
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej na stanowisko: starszy specjalista ds. kadrowych – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 24 marca 2017 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia lub data nadania dokumentu, a więc data stempla pocztowego.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania zostanie przekazana kandydatom przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej wraz ze wskazaniem miejsca i terminu kolejnego etapu.
Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II i III, oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po okresie
3 miesięcy od zakończenia naboru.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko strasznego specjalisty ds. kadrowych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń, III piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu http://kppsp.kolobrzeg.ibip.pl .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 94 35-514-38.