Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
Ogłoszenie o naborze nr 3946ARCHIWALNE z dnia 28.09.2016 r.
-
Oferty do
10
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: Referent ds. administracyjnych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
Gryfino
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
ul. Flisacza 6
74-100 Gryfino
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rejestru rozpoczynanych i zakończonych budów
- Wykonywanie sprawozdań i ankiet
- Wykonywanie pełnej statystyki
- Archiwizacja dokumentów, postępowań administracyjnych
- Przyjmowanie stron postępowania i petentów.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- biegła znajomość obsługi komputera
- znajomość programu Word oraz Excel
- obsługa w zakresie biurowym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 1 rok
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
ul. Flisacza 6
74-100 Gryfino
z dopiskiem na zaklejonej kopercie ,,OFERTA NA STANOWISKO REFERENTA DS. ADMINISTRACYJNYCH"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą informowane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje pod numerem tel. 91 415 02 13