Komenda Powiatowa Policji w Gryficach

Ogłoszenie o naborze nr 36894ARCHIWALNE z dnia 29.10.2018 r.

  • Oferty do
    15

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego - Referat Ruchu Drogowego KPP w Gryficach



Miejsce wykonywania pracy:

Gryfice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
ul. Mickiewicza 19
72-300 Gryfice

WARUNKI PRACY

-praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych. -naturalne i sztuczne oświetlenie, -praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy czasu pracy. Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: wg mnożnika 1,300 kwoty bazowej tj. 2.436,00 zł. (brutto) miesięcznie + dodatek za wysługę lat

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie pracy kancelaryjnej Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego,
  • rejestracja wypadków i kolizji drogowych,
  • prowadzenie elektronicznego rejestru postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia -ERSOW
  • prowadzenie ewidencji zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy,
  • wprowadzanie do systemu kart MRD 2,
  • gromadzenie i przesyłanie do właściwych starostw powiatowych wniosków dotyczących skierowań na badania lekarskie i psychologiczne,
  • prowadzenie systemu PARKING (dotyczy pojazdów zabezpieczonych przez Policję),
  • prowadzenie korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w pracy kancelaryjno biurowej
  • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Postępowań Administracyjnych,
  • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Wykroczeń,
  • znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym,
  • znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami,
  • umiejętność samodzielnego redagowania pism,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli “ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • bardzo dobra komunikacja werbalna,
  • umiejętność analizowania i interpretacji przepisów,
  • praca na podobnym stanowisku

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzjących wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń
  • kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
    ul. Mickiewicza 19
    72-300 Gryfice
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2018"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 , 72-300 Gryfice
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: - e-mail: iod.kpp.gryfice@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach ul.Mickiewicza 19
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są zarchiwizowane po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska .    
   
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-3857581.



Liczba odwiedzin: 3313

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach

Udostępnił: Jolanta Piotrowicz

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×