Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
Ogłoszenie o naborze nr 36894ARCHIWALNE z dnia 29.10.2018 r.
-
Oferty do
15
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego - Referat Ruchu Drogowego KPP w Gryficach
Gryfice
Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
ul. Mickiewicza 19
72-300 Gryfice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie pracy kancelaryjnej Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego,
- rejestracja wypadków i kolizji drogowych,
- prowadzenie elektronicznego rejestru postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia -ERSOW
- prowadzenie ewidencji zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy,
- wprowadzanie do systemu kart MRD 2,
- gromadzenie i przesyłanie do właściwych starostw powiatowych wniosków dotyczących skierowań na badania lekarskie i psychologiczne,
- prowadzenie systemu PARKING (dotyczy pojazdów zabezpieczonych przez Policję),
- prowadzenie korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 2 lata w pracy kancelaryjno biurowej
- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Postępowań Administracyjnych,
- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Wykroczeń,
- znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym,
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami,
- umiejętność samodzielnego redagowania pism,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli “ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i komunikatywność,
- bardzo dobra komunikacja werbalna,
- umiejętność analizowania i interpretacji przepisów,
- praca na podobnym stanowisku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- życiorys i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzjących wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
ul. Mickiewicza 19
72-300 Gryfice
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2018"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 , 72-300 Gryfice
- Kontakt do inspektora ochrony danych: - e-mail: iod.kpp.gryfice@sc.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach ul.Mickiewicza 19
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są zarchiwizowane po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-3857581.