Urząd Morski w Słupsku

Ogłoszenie o naborze nr 37938ARCHIWALNE z dnia 16.11.2018 r.

  • Oferty do
    30

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

nadzorca ochrony wybrzeża

w Inspektoracie Ochrony Wybrzeża



Miejsce wykonywania pracy:

Darłowo

ul. Zachodnia 2
76-150 Darłowo

Adres urzędu:

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

WARUNKI PRACY

Praca w godzinach 07.00-15.00: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) poniżej 4h dziennie, - w terenie zróżnicowanym pod względem topograficznym, - wymagająca wysiłku fizycznego, - okresowe wyjazdy służbowe, - narażenie na działanie czynników biologicznych (kleszcze). Bariery architektoniczne: - schody, - brak windy, - brak podjazdu, - brak odpowiednio dostosowanych toalet, - brak drzwi odpowiedniej szerokości.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie racjonalnej gospodarki wydmowo-leśnej; wykonywanie zadań gospodarczych w zakresie swoich obowiązków służbowych zgodnie z planem, istniejącymi potrzebami, normami i zasadami zawartymi w instrukcji służbowej oraz wytycznymi przełożonych
  • Nadzorowanie właściwego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania pasa technicznego i pasa ochronnego: opiniowanie zagadnień związanych z pasem ochronnym, opiniowanie wycinki drzew, udział w pracach komisji szacującej szkody powstałe na terenach udostępnionych gminom nadmorskim
  • Pełnienie stałego nadzoru i instruktażu nad wykonywanymi pracami oraz dyscypliną pracy i przestrzeganiem przepisów bhp - nadzorowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących prace wydmowo-leśne
  • Prowadzenie stałej obserwacji zjawisk zachodzących na linii brzegowej, zachowania się i rozwoju skupisk i siedlisk roślinnych, powstawania i kształtowania się wydm oraz analizowanie znaczenia i skutków oddziaływania ludzkiego na postępujące procesy
  • Prowadzenie: książki narzędziowej i służbowej, dziennika robót, ewidencji znaków graficznych i kilometrażowych, ewidencji meldunków sztormowych
  • Śledzenie skutków działania sztormów oraz prowadzenie w ramach uprawnień akcji przeciwsztormowych i przeciwpowodziowych oraz składanie meldunków do Obwodu Ochrony Wybrzeża o zaistniałych szkodach, podjętych działaniach i potrzebach dla likwidacji zniszczeń
  • Prowadzenie stałej obserwaji plaż i wód przybrzeżnych pod kątem zanieczyszczeń olejami bądź innymi środkami chemicznymi
  • Nadzorowanie właściwego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania pasa technicznego i ochronnego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie leśne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z gospodarką leśną
  • Znajomość przepisów ustawy o lasach (w tym znajomość zasad dotyczących hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskiwania i sortymentacji drewna)
  • Wysoki poziom organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Arc GIS) oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub leśnictwa
  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • przeszkolenie w zakresie Geograficznych Systemów Informacyjnych
  • prawo jazdy kat. B
  • uprawnienia brakarskie
  • kurs pilarza
  • znajomość zagadnień z zakresu ochrony wybrzeża

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień brakarskich
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu pilarza i posiadania odpowiednich uprawnień
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Słupsku - sekretariat
    al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@umsl.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji rekrutacyjnej Urzędu Morskiego w Słupsku
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).

Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani/e do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani/e e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2923,19 zł + dodatek stażowy.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2672

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Słupsku

Udostępnił: Anna Chomienko

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 16.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×