Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie

Ogłoszenie o naborze nr 67877ARCHIWALNE z dnia 28.08.2020 r.

  • Oferty do
    11

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: administracyjno - gospodarczych w Zespole Administracyjno - Gospodarczym w Komisariacie Policji w Chojnie KPP Gryfino

Zespół Administracyjno - Gospodarczy KP Chojna KPP Gryfino



Miejsce wykonywania pracy:

Chojna

Komisariat Policji w Chojnie
ul. Roosevelta 1
74-500 Chojna

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
ul. Policyjna 2
74-100 Gryfino

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych, sporadycznie przebywanie w pomieszczeniach druków, materiałów biurowych i sprzętu gospodarczego, gdzie występuje kurz, wejście do budynku schodami, w siedzibie budynku występują schody, brak wind, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym. Sporadycznie praca poza siedzibą urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • przechowywanie i zabezpieczanie gotówki oraz druków ścisłego zarachowania
  • organizowanie w porozumieniu z ZAG KPP w Gryfinie konserwacji budynku KP i podległych jednostek (remonty, prace malarskie)
  • prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, kulturalno-oświatowego i maszyn biurowych
  • prowadzenie książek obiektowych Komisariatu Policji w Chojnie, jak również podległych Posterunków Policji
  • współpraca z funkcjonariuszami w zakresie dopłat do wypoczynku, dojazdów
  • rozliczanie powierzonego wyposażenia i sprzętu funkcjonariuszy przenoszonych i zwalnianych
  • przekazywanie spraw dot. funduszu socjalnego pracowników oraz majątkowych do KPP w Gryfinie
  • mioesięczne rozliczanie kierowców z paliwa na podstawie książek pracy pojazdów, planowanie obsługi technicznych (OT-2, OS, OT-1) ww. pojazdów i prowadzenie ewidencji wydawanych kart flotowych
  • sprawozdania pod względem merytorycznym i przekazywanie do dalszej realizacji w KPP w Gryfinie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • umiejętność współpracy, interpretacji przepisów, komunikowania się, negocjacje, organizacja pracy własnej
  • znajomość ustawy o Policji, w szczególności rozdział 8
  • znajomość ustawy o rachunkowości, w szczególności rozdział 1
  • znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • prawo jazdy
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
    ul. Policyjna 2
    74-100 Gryfino
    pok. 126
    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Gryfinie tel. (sekretariat) 477823505 sekretariat.gryfino@sc.policja.gov.pl Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie ul. Policyjna 2 74-100 Gryfino
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pani Iwona Doyle, tel. 477823543, e-mail: iod.kpp.gryfino@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie ul. Policyjna 2 74-100 Gryfino
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Stanowisko objęte jest określeniem wynagrodzenia zasadniczego wg mnożnika kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej i wynosi 1,3471, tj. 2737,25 zł (dwa tysiące siedemset trzydzieści siedem złotych 25/100 gr) oraz dodatek za wysługę lat miesięcznie.



Liczba odwiedzin: 3008

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie

Udostępnił: Iwona Wielińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×