Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie

Ogłoszenie o naborze nr 56911ARCHIWALNE z dnia 06.11.2019 r.

  • Oferty do
    20

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: organizacyjno-archiwizacyjnych

w Sekcji Organizacyjno-Kadrowej i Archiwizacji



Miejsce wykonywania pracy:

Złotów

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
ul. Domańskiego 48a, 77-400 Złotów

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki • wyjazdy służbowe i szkolenia • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie • narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner, centrala telefoniczna i inne urządzenia biurowe • oświetlenie naturalne/sztuczne • miejsce pracy na drugiej kondygnacji budynku • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych • brak windy - konieczność poruszania się po budynku • brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej oraz prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • przygotowanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy, a także prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zagadnień organizacyjno-archiwistycznych,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
  • koordynowanie prac związanych z opracowywaniem propozycji zmian struktur organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizą stanu przyznanych etatów,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej oraz ewidencja wydanych delegacji służbowych i znaczków pocztowych,
  • organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej oraz organizowanie (zlecanie wykonania) pomocy prawnej komendantowi powiatowemu,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej,
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,
  • zastępowanie osoby prowadzącej sprawy kadrowo-płacowe w czasie jej nieobecności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji lub sekretariacie lub doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego
  • Szkolenie archiwistów min. I stopnia;
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi;
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie Nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej);
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE;
  • Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych;
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność;
  • Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy;
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
    ul. Domańskiego 48a
    77-400 Złotów
    Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie z siedzibą przy ul. Domańskiego 48a; 77-400 Złotów.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3, tel. 61-222 05 85, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko służbowe w Komendzie Powiatowej PSP w Złotowie.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do pracy będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnego postępowania kwalifikacyjnego z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których komendant ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska – po tym okresie dokumentacja wraz z danymi zostanie trwale zniszczona.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22-531 30 00, fax. 22-531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) , jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowaniu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proces naboru składa się z II etapów:
•   etap I - weryfikacja dokumentów – 22.11.2019 r.
•   etap II - rozmowa kwalifikacyjna - 25.11.2019 r godz. 10.00.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 20 listopada 2019 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie opublikowana na stronie BIP i stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Złotowie oraz na tablicy ogłoszeń przy Sekretariacie na pierwszym piętrze budynku komendy w dniu 22.11.2019 r. do godz. 15.30.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II oznacza rezygnację z udziału
w postępowaniu.
Wynik końcowy naboru zostanie opublikowany w dniu 26.11.2019 roku.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko specjalisty ds. organizacyjno-archiwizacyjnych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń przy Sekretariacie Komendy) i w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie (http://www.zlotow.psp.wlkp.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.600,00 brutto plus % wynikający z wysługi lat pracy.
Przewidywany termin zatrudnienia: XII. 2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 67 222 33 40

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3375

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie

Udostępnił: Mirosława Igman

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa i archiwizacji

Wprowadzono: 06.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×