Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 11102ARCHIWALNE z dnia 19.05.2017 r.

  • Oferty do
    25

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

poborca skarbowy

do spraw: egzekucji administracyjnej

w Dziale Egzekucji Administracyjnej i Likwidacji Towarów



Miejsce wykonywania pracy:

Złotów

Urząd Skarbowy w Złotowie
Aleja Piasta 25
77-400 Złotów

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa, - częsta praca poza siedzibą urzędu, - czas pracy przy monitorze ekranowym- ponad 4 godziny w ciągu doby. -Miejsce i otoczenie organizacyjno -teczniczne stanowiska pracy: - budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych: podjazd, toaleta. - narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

ZAKRES ZADAŃ

  • Poszukiwanie majątku oraz wykonywanie czynności egzekucyjnych związanych ze stosowaniem i realizacją środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych/zarządzeń zabezpieczenia.
  • Ewidencjonowanie tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia oraz wszystkich czynności i zdarzeń dotyczących prowadzonych postepowań egzekucyjnych i zabezpieczających w aplikacji EGAPOLTAX .
  • Przygotowywanie projektów pism i postanowień organu egzekucyjnego w toku postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.
  • Dokonywanie rozliczeń przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot.
  • Rozliczanie się z należności pobranych od zobowiązanych w obowiązujących terminach.
  • Przyjmowanie klientów urzędu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów szeroko rozumianego prawa podatkowego.
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Łatwość komunikacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres (opanowanie w sytuacjach trudnych).
  • Wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne bądź prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji podatkowej.
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego- prawo jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem : "oferta pracy SEE/US Złotów

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 67/222 49 53.



Liczba odwiedzin: 2982

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Danuta Krzyżaniak

Komórka organizacyjna: Drugi Dział Kadr, Spraw Pracowniczych i Socjalnych (IZK2)

Wprowadzono: 19.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×