Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 11383ARCHIWALNE z dnia 29.05.2017 r.
-
Oferty do
3
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: orzecznictwa w sprawach wierzycielskich
w Referacie Spraw Wierzycielskich
Wolsztyn
Urząd Skarbowy w Wolsztynie
ul. Dworcowa 15
64-200 Wolsztyn
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw w zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiazań podatkowych oraz innych ulg przewidzianych przepisami prawa w celu wydania stosownych rozstrzygnięć
- orzekanie w sprawach zabezpieczenia, w tym wydawanie decyzji o zabezpieczeniu oraz postanowień o przyjęciu zabezpieczenia, wnioskowanie o zmianę zakresu zabezpieczenia, wystawianie zarządzenia zabezpieczenia, kierowanie wniosków o dokonanie zabezpieczenia, w tym także przypadku wystąpienia sporu co do istnienia i wysokości dochodzonej należności, wdrożenia procedury wzajemnego prorozumiewania się, złożenia zarzutów w sprawie prowadzenia egzekucji administracyjnej oraz sporu dotyczącego należności pieniężnych państwa członkowskiego w celu zmniejszenia ryzyka zwiazanego z wykonywaniem lub nienależytym wykonywaniem obowiązku podatkowego
- nadawanie decyzjom nieostatecznym nakładającym na stronę obowiązek podlegający wykonaniu w trybie przepisów egzekucyjnych rygoru natychmiastowej wykonalności w celu umożliwienia podjęcia działań zmierzających do wykonania obowiązku
- orzekanie o odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe w celu doprowadzenia do uregulowania należności przez podmioty, które z uwagi na pełnione funkcje, mogły przyczynić się do powstania zaległości
- orzekanie w sprawach przeniesienia własności rzeczy lub praw majatkowych na rzecz Skarbu państwa w celu wygaszania zaleglości podatkowych
- inicjowanie i udział w postępowaniach wieczysto-księgowych, w tym wnioskowanie o dokonanie wpisu hipoteki przymusowej oraz zmianę zakresu zabezpieczenia celem zmniejszenia ryzyka zwiazanego z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiazku podatkowego
- dokonywanie wpisów i wykreśleń z rejestru zastawów skarbowych, prowadzenie rejestru zastawów skarbowych w celu wykonania zobowiazań podatkowych
- prowadzenie ewidencji wpisów hipotek przymusowych do ksiąg wieczystych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów prawa procesowego i materialnego w zakresie podatków, prawa upadłosciowego i naprawczego, przepisów dotyczących pomocy publicznej, ustawy o księgach wieczystych i hipotece
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejetność rozwiazywania problemów
- Odporność na stres
- Zdolność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji podatkowej
- umiejętność obsługi programów komputerowych (np. POLTAX, POLTAX 2B, EGAPOLTAX)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
z dopiskiem: oferta pracy SEW - US Wolsztyn
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Umowa na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do Izby Administracji Skarbowej, a w przypadku operatora pocztowego data stempla) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 683475525.
Prosimy o podanie numeru ogłoszenia w liście motywacyjnym.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.