Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
Ogłoszenie o naborze nr 39605ARCHIWALNE z dnia 14.12.2018 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: bezpieczeństwa żywności
w zespole do spraw: bezpieczeństwa żywności
Turek
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
ul. Folwarczna 12
62-700 Turek
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analiza bieżących potrzeb wynikających z nadzoru Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku nad bezpieczeństwem produktów pochodzenia zwierzęcego w świetle obowiązujących przepisów prawa krajowego, unijnego, instrukcji i wytycznych
- Prowadzenie rejestracji podmiotów i kontrola realizacji warunków weterynaryjnych przez podmioty zajmujące się pozyskiwaniem, przetwórstwem, przechowywaniem i transportem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego,
- Przygotowywanie dla Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku projektów decyzji administracyjnych I-szej instancji.
- Prowadzenie monitorowania substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieniotwórczych u zwierząt, w ich wydalinach, wydzielinach, w tkankach lub narządach zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt oraz paszach zgodnie z krajowym planem monitoringu pozostałości.
- Prowadzenie obowiązującej dokumentacji z wykonywanych zadań oraz sporządzanie sprawozdań, analiz i korespondencji w zakresie posiadanych uprawnień.
- Kontrola prawidłowości prowadzenia badania zwierząt rzeźnych i mięsa przez lekarzy weterynarii wyznaczonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku,.
- Współdziałanie z podmiotami produkującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego w zakresie podnoszenia higieny i zdrowotności środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. Rozpatrywanie i załatwienie spraw przekazywanych przez te jednostki.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków będących w kompetencji Inspekcji Weterynaryjnej, zgłaszanych przez osoby prywatne.
- Wykonywanie kontroli w nadzorowanych podmiotach w zakresie bezpieczeństwa żywności, eksporcie i imporcie.
- Konsultacja i współpraca z pionem diagnostyki weterynaryjnej ZHW
- Uczestnictwo w organizowaniu szkoleń dla organów Inspekcji Weterynaryjnej oraz zainteresowanych podmiotów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- biegła obsługa komputera w zakresie programów Office,
- posiadanie prawo jazdy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów weterynaryjnej administracji publicznej
- Umiejętność płynnego organizowania czasu pracy
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kserokopia prawo jazdy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku
ul. Folwarczna 12
62-700 Turek
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku ul. Folwarczna 12, 62-700 Turek
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Turku zespół ds. administracyjno-finansowych Ul. Folwarczna 12, 62-700 Turek
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Adres strony Urzędu: www.piwturek.pl