Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 69204ARCHIWALNE z dnia 25.09.2020 r.

  • Oferty do
    30

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu pionu prewencji

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

Praca w ramach umowy na czas określony – zastępstwa pracownika przebywającego na długotrwałej nieobecności usprawiedliwionej. Praca biurowa w pomieszczeniu, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie) i sztucznym oświetleniu. Praca jednozmianowa, w siedzibie urzędu na II piętrze, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu: ewidencjonowanie korespondencji jawnej wpływającej i wypływającej z sekretariatu Wydziału Prewencji oraz przekazywanie jej właściwym funkcjonariuszom, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i dziennika podawczego Wydziału Prewencji prowadzenie dziennika pism wychodzących oraz ewidencji faksów,
  • Prowadzenie rejestru wydanych postanowień, prowadzenie rejestrów: spraw o wykroczenie oraz zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
  • Prowadzenie ewidencji notatników służbowych – wydawanie i rozliczanie z przedmiotowych notatników policjantów pionu prewencji
  • Rozliczanie funkcjonariuszy z przekazanych im dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji wytworzonej i służbowo wykorzystanej na stanowisku służbowym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólny - wymagany staż pracy minimum 6 miesięcy pracy administracyjno-biurowej
  • staż pracy: doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy pracy administracyjno-biurowej
  • znajomość obsługi sekretariatu - wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań, bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Office,
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, asertywność,
  • komunikatywność, posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ogólne
  • staż pracy: minimum 6 miesięcy pracy administracyjno-biurowej
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w zespole,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    w Szamotułach lub za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe (liczy się data stempla pocztowego),

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 477732325 lub 477732293
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,300 kwoty bazowej tj. 2641,54 brutto + dodatek za wysługę lat,
metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
• wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia.
• oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3275

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Helena Pospieszna

Komórka organizacyjna: Kadry i Szkolenia

Wprowadzono: 25.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×