Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 37771ARCHIWALNE z dnia 14.11.2018 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

do spraw: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kancelarii tajnej

kancelaria tajna Zespołu ds. OIN



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

praca w ramavch umowy na czas określony - zastępstwa pracownika przebywającego na długotrwałej nieobecności usprawiedliwionej. Praca biurowa w pomieszczeniu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, sztucznym oświetleniu, w siedzibie urzędu na 2 piętrze, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla os,ób niepełnosprawnych, budynek i stanowisko pracy nie perzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • pełnienie obowiązków kierownika kancelarii tajnej,
  • ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych
  • sprawowanie bieżącej kontroli postepowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczanie ich
  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
  • prowadzenie dzienników , ksiązek ewidencyjnych i teczek
  • archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii tajnej
  • prowadzenie i aktualizowanie dziennika przewpisów niejawnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie dowolny
  • staż pracy: 3 miesiące czynności administracyjno-biurowe
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych
  • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz służbie cywilnej
  • odpowiedzialność, komuniaktywność
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • poswiadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tejemnicę państwową o klauzuli ,, ściśle tajne'' lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • kopia poswiadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne''lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (DZ.U. Nr 182, poz. 1228)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły tel. 61 29 31 210
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD.szamotuly@po.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

oswiadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
kandydaci proszeni są o podanie numeru telefony,
wysokość mnożnika 1,2269 kwoty bazowej plus dodatek za wysługę lat,
dokumenty mozna składać osobiście w KPP w Szamotułach lub za posrednictwem firm świadczącxych usługi pocztowe ( liczy się data stempla pocztowego),
dodatkowe informacje moąna uzyskać pod nr trel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
metody i techniki stosowane podczas naboru: weryfikacvja formalna ofert, test , rozmowa kwalifikacyjna ,
dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod nr ogłoszenia,
oferty złożopne po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są roizważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zweiązkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3048

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Helena Pospieszna

Komórka organizacyjna: Kadry i Szkolenia

Wprowadzono: 14.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×