Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Ogłoszenie o naborze nr 37771ARCHIWALNE z dnia 14.11.2018 r.
-
Oferty do
28
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
do spraw: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania kancelarii tajnej
kancelaria tajna Zespołu ds. OIN
Szamotuły
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- pełnienie obowiązków kierownika kancelarii tajnej,
- ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych
- sprawowanie bieżącej kontroli postepowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczanie ich
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
- prowadzenie dzienników , ksiązek ewidencyjnych i teczek
- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii tajnej
- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przewpisów niejawnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie dowolny
- staż pracy: 3 miesiące czynności administracyjno-biurowe
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz służbie cywilnej
- odpowiedzialność, komuniaktywność
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- umiejętność pracy w zespole
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- poswiadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tejemnicę państwową o klauzuli ,, ściśle tajne'' lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- kopia poswiadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne''lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (DZ.U. Nr 182, poz. 1228)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły tel. 61 29 31 210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD.szamotuly@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
oswiadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
kandydaci proszeni są o podanie numeru telefony,
wysokość mnożnika 1,2269 kwoty bazowej plus dodatek za wysługę lat,
dokumenty mozna składać osobiście w KPP w Szamotułach lub za posrednictwem firm świadczącxych usługi pocztowe ( liczy się data stempla pocztowego),
dodatkowe informacje moąna uzyskać pod nr trel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
metody i techniki stosowane podczas naboru: weryfikacvja formalna ofert, test , rozmowa kwalifikacyjna ,
dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod nr ogłoszenia,
oferty złożopne po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są roizważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność zweiązkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.