Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 21243ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.

  • Oferty do
    30

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Jednoosobowe Stanowisko do spraw prezydialnych

Komisariat Policji we Wronkach



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Komisariat Policji we Wronkach
ul. Dworcowa 11
64-510 Wronki

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

Praca w ramach umowy na czas określony- zastępstwa pracownika przebywającego na nieobecności usprawiedliwionej, praca administracyjno-biurowa w pomieszczeniu , przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy , przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca jednozmianowa, pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze urzędu - brak windy. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu, ewidencjonowanie korespondencji jawnej wpływającej i wypływającej z sekretariatu oraz przekazywanie jej właściwym funkcjonariuszom w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
  • obsługa poczty resortowej oraz urzędów pocztowych z jednoczesnym wykorzystaniem programu,, poczta specjalna''
  • obsługa poczty zewnętrznej w systemie listonosz,
  • prowadzenie: dziennika korespondencyjnego,dziennika podawczego, pism wychodzących i ewidencji faksów, rejestru wydawanych postanowień
  • prowadzenie rejestrów: spraw o wykroczenia, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
  • rozliczanie funkcjonariuszy z przekazanych im dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji wytworzonej i słuzbowo wykorzystanej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • znajomosć obsługi sekretariatu - wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań
  • bardzo dobra umiejętność ogs€gi pakietu Office oraz urządzeń biurowych
  • wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o służbie cywilnej, prawa pracy, ustawy o Policji
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • odpowiedzialność
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • umiejetność pracy w zespole
  • staranność i obowiązkowość
  • dyspozycyjność
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku , gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ul. Polna 3
    64-500 Szamotuły

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu.
Wysokość mnożnika 1,2469 kwoty bazowej tj. 2336,49 brutto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty można składać osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach lub za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe( liczy się data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 612931325 lub 612931293. Listy kandydatów spełniających oraz niespełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia. Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy). Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.



Liczba odwiedzin: 2755

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Helena Pospieszna

Komórka organizacyjna: Kadry i Szkolenia

Wprowadzono: 25.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×