Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 5887ARCHIWALNE z dnia 25.11.2016 r.

  • Oferty do
    2

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: egzekucji administracyjnej

w Drugim Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej EA-2 w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Poznaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Swarzędz

Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu
ul. Dezyderego Chłapowskiego 17/18
60-965 Poznań

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, - praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - budynek pięciopiętrowy, - winda umożliwia wjazd na IV piętro - w budynku jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Poszukuje majątku oraz wykonuje czynności egzekucyjne związane ze stosowaniem i realizacją środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych/zarządzeń zabezpieczenia w celu doprowadzenia do przymusowego wykonania obowiązku.
  • Ewidencjonuje tytuły wykonawcze, zarządzenia zabezpieczenia oraz wszystkie czynności i zdarzenia dotyczące prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w aplikacji EGAPOLTAX w celu pełnego udokumentowania zdarzeń występujących w ww. postępowaniach.
  • Przygotowuje projekty pism i postanowień organu egzekucyjnego w toku postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania.
  • Dokonuje rozliczeń przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot.
  • Rozlicza się z należności pobranych od zobowiązanych w obowiązujących terminach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów szeroko rozumianego prawa podatkowego,
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Łatwość komunikacji,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Odporność na stres (opanowanie w sytuacjach trudnych),
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji podatkowej
  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem „OFERTA PRACY - PUS POZNAŃ/EA-2"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 260 lub 61 85 86 119



Liczba odwiedzin: 2550

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Elwira Suchowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 25.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×