Komenda Powiatowa Policji w Środzie Wielkopolskiej
Ogłoszenie o naborze nr 31029ARCHIWALNE z dnia 21.07.2018 r.
-
Oferty do
3
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Środzie Wlkp.
Środa Wielkopolska
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ
Ul. Harcerska 22, 63-000 Środa Wielkopolska
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań wynikających z ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych,
- realizacja procedur związanych z udostępnieniem materiałów niejawnych,
- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych,
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników z zakresu przetwarzania i ochrony informacji w niejawnych w systemach teleinformatycznych,
- przeprowadzanie weryfikacji danych zawartych w policyjnej bazie danych KSIP,
- wprowadzanie i modyfikacja danych w policyjnej bazie danych KSIP,
- sprawdzania w policyjnych i poza policyjnych bazach danych (KSIP, REGON, PESEL),
- prowadzenie składnicy akt KPP w Środzie Wlkp.: udostępnianie materiałów ze składnicy akt, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz przyjmowanie akt spraw zakończonych do składnicy akt.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość obsługi programów komputerowych,
- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- Systematyczność i odpowiedzialność,
- Łatwość komunikowania się,
- Umiejętność organizowania pracy w zespole,
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych,
- Samodzielność,
- Kreatywność,
- Poświadczenie bezpieczeństwa.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
w Środzie Wielkopolskiej
ul. Harcerska 22
63-000 Środa Wielkopolska.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji W Środzie Wlkp. tel. 612867210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sroda-wlkp@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Środzie Wlkp.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie według mnożnika w wysokości 1,250 kwoty bazowej ( 2 342,30 brutto + wysługa lat) , umowa na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 286 73 25.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Środzie Wlkp., w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.