Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 6193ARCHIWALNE z dnia 07.12.2016 r.

  • Oferty do
    19

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: rozliczania dotacji i koordynacji kontroli

w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 146/16



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych - zadania wykonywane w siedzibie urzędu - zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją - stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych - budynek posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich - klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami - budynek jest wyposażony w windy osobowe - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm - część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzorowanie zadań wykonywanych przez jednostki samorządu terytorialnego z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, a także w ustawie o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego
  • realizacja zadań związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji z budżetu państwa, w szczególności polegających na przygotowaniu wniosków o uruchomienie rezerwy celowej z budżetu państwa, weryfikacji wniosków o wypłatę dotacji, sporządzaniu dyspozycji wypłaty środków, weryfikacji sprawozdań z wykorzystania dotacji
  • koordynacja działań monitoringowych związanych z raportowaniem oraz usuwaniem nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) oraz działań związanych z odzyskiwaniem środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach ZPORR
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych urzędu w celu sprawdzenia prawidłowości realizowanych zadań
  • samodzielne opracowywanie sprawozdań i zestawień dotyczących planowania i realizacji budżetu państwa
  • prowadzenie rejestru upoważnień do kontroli wydawanych przez Wojewodę Wielkopolskiego
  • prowadzenie odpowiednio ewidencji lub zbiorów: aktów prawa miejscowego wojewody; aktów prawnych wojewody oraz zarządzeń i decyzji dyrektora generalnego urzędu; porozumień powierzających realizację zadań wojewody; wzorów podpisu oraz odcisku pieczęci tłumaczy przysięgłych
  • koordynowanie spraw z zakresu sprawozdawczości wykonywanej przez organy niezespolonej administracji rządowej i organy rządowej administracji zespolonej
  • współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi w zakresie realizowanych zadań, beneficjentami dotacji z budżetu państwa, beneficjentami ZPORR oraz komórkami organizacyjnymi urzędu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie udzielania i rozliczania dotacji oraz w kontroli w administracji publicznej
  • znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
  • znajomość przepisów ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i wojewódzkim
  • umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 146/16)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2700-2900 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2754

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 07.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×