Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 25341ARCHIWALNE z dnia 12.04.2018 r.
-
Oferty do
23
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: organizacyjnych i kadrowych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 56/18
Poznań
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrową Wydziału Finansów i Budżetu, w szczególności związanych z: naborem pracowników do Wydziału (przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury naboru, sporządzanie protokołów z przeprowadzonego naboru, przygotowywanie wniosków o zatrudnienie wyłonionego kandydata), ocenami w służbie cywilnej, koordynacją spraw związanych z tworzeniem i aktualizowaniem opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności oraz ich dostosowywaniem do zmian zachodzących w strukturze wewnętrznej Wydziału
- prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału oraz samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego, w szczególności: zarządzanie informacją w celu efektywnego wspomagania zarządzania w Wydziale, przygotowywanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie propozycji do rocznego planu szkoleń oraz koordynacji realizacji szkoleń w ramach Wydziału, przygotowywanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych pracowników Wydziału, opracowywanie propozycji do Programu działalności urzędu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Wydziału, prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału – opracowywanie wniosków, pism, zestawień
- opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację Wydziału, przygotowywanie propozycji zmian w tym zakresie, w szczególności dotyczących działania poszczególnych komórek wewnętrznych, zasad podporządkowania oraz zakresów upoważnień pracowników
- obsługa sekretariatu dyrektora Wydziału (w ramach zastępstwa w czasie nieobecności pracownika sekretariatu)
- egzekwowanie terminowej realizacji przez komórki organizacyjne urzędu oraz podległych dysponentów zadań informacyjnych i sprawozdawczych wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
- przygotowywanie, na potrzeby organów kontrolnych, materiałów z zakresu budżetu dysponenta części
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
- znajomość ustaw: o finansach publicznych (oraz przepisów wykonawczych), o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, Kodeks pracy
- wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w jednostkach administracji publicznej
- umiejętność rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność dzielenia się wiedzą, umiejętności organizacyjne, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 56/18)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.