Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 25341ARCHIWALNE z dnia 12.04.2018 r.

  • Oferty do
    23

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacyjnych i kadrowych

w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 56/18



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu • parametry środowiska pracy(oświetlenie, temperatura, hałas) w normie • pracownik może realizować zadania służbowe poza siedzibą urzędu • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm, • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm • w budynku są pomieszczenia higieniczno-sanitarnych przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Pracownikom oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • dodatek stażowy • dodatkowe wynagrodzenie roczne • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych) • dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego • pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta • ruchomy system czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą kadrową Wydziału Finansów i Budżetu, w szczególności związanych z: naborem pracowników do Wydziału (przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury naboru, sporządzanie protokołów z przeprowadzonego naboru, przygotowywanie wniosków o zatrudnienie wyłonionego kandydata), ocenami w służbie cywilnej, koordynacją spraw związanych z tworzeniem i aktualizowaniem opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności oraz ich dostosowywaniem do zmian zachodzących w strukturze wewnętrznej Wydziału
  • prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału oraz samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego, w szczególności: zarządzanie informacją w celu efektywnego wspomagania zarządzania w Wydziale, przygotowywanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie propozycji do rocznego planu szkoleń oraz koordynacji realizacji szkoleń w ramach Wydziału, przygotowywanie rocznego planu urlopów wypoczynkowych pracowników Wydziału, opracowywanie propozycji do Programu działalności urzędu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Wydziału, prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału – opracowywanie wniosków, pism, zestawień
  • opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację Wydziału, przygotowywanie propozycji zmian w tym zakresie, w szczególności dotyczących działania poszczególnych komórek wewnętrznych, zasad podporządkowania oraz zakresów upoważnień pracowników
  • obsługa sekretariatu dyrektora Wydziału (w ramach zastępstwa w czasie nieobecności pracownika sekretariatu)
  • egzekwowanie terminowej realizacji przez komórki organizacyjne urzędu oraz podległych dysponentów zadań informacyjnych i sprawozdawczych wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
  • przygotowywanie, na potrzeby organów kontrolnych, materiałów z zakresu budżetu dysponenta części

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych (oraz przepisów wykonawczych), o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, Kodeks pracy
  • wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w jednostkach administracji publicznej
  • umiejętność rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność dzielenia się wiedzą, umiejętności organizacyjne, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 56/18)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2695

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 12.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×