Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 25137ARCHIWALNE z dnia 09.04.2018 r.
-
Oferty do
23
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
0,75
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: uznawalności wykształcenia i legalizacji dokumentów
w Wydziale do Spraw Nauczycieli i Sieci Szkół; znak sprawy: WAF.210.9.2018
Poznań
Pl. Wolności 18
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowania w celu uznania świadectwa lub innego dokumentu albo potwierdzenia wykształcenia lub uprawnień do kontynuacji nauki uzyskanych w zagranicznym systemie oświaty
- prowadzenie spraw w zakresie uwierzytelnienia świadectw i indeksów wydawanych przez szkoły, przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą
- udzielanie ustnie oraz pisemnie informacji i wyjaśnień w zakresie prowadzonych spraw klientom zewnętrznym, w tym w razie konieczności, w języku obcym
- prowadzenie postępowania dotyczącego uchylenia statutu szkoły/placówki lub jego uregulowań sprzecznych z przepisami prawa
- wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora wydziału zgodnie z posiadanymi kompetencjami i uprawnieniami określonymi w odpowiednich przepisach prawa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze oświaty, doświadczenie w pracy w szkole albo administracji rządowej lub samorządowej na rzecz oświaty
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość przepisów prawa oświatowego oraz kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
- dobra znajomość pakietu biurowego Ms Office
- znajomość technik biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- znajomość języka obcego: jeden z wymienionych - francuski, niemiecki, hiszpański, rosyjski w stopniu komunikatywnym
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielność i dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność redagowania pism urzędowych oraz sprawnego komunikowania się w mowie i piśmie
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 – budynek B – Kancelaria
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane oświadczenia kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem
i datą sporządzenia,
- kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia do urzędu),
- oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2585,90 - 2726,44
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 780 386 018
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.