Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 24532ARCHIWALNE z dnia 27.03.2018 r.
-
Oferty do
6
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: ewidencji księgowej oraz rozliczania dochodów budżetowych delegowane do obsługi koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 53/18
Poznań
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ewidencji księgowej według podziałek klasyfikacji budżetowej i zakładowego planu kont, dokonywanie komputerowej ewidencji poleceń księgowania w Systemie Finansowo-Księgowym TBD-FK oraz uzgadnianie i kontrolowanie kont księgowych w zakresie dochodów budżetowych
- prowadzenie w systemie TBD-FK kont analitycznych należności z tytułu dochodów budżetowych oraz spraw związanych z windykacją tych dochodów w celu bieżącej kontroli terminowości dokonywania wpłat i podejmowania działań egzekucyjnych
- sprawdzanie wyciągów bankowych w zakresie prawidłowości zarachowania dochodów budżetowych oraz ewidencjonowanie w systemie TBD-FK, wyjaśnianie, rozliczanie i przekazywanie na właściwe rachunki bankowe mylnych lub nadpłaconych kwot
- prowadzenie systematycznej analizy należności budżetowych oraz dokonywanie na jej podstawie przeniesień na konta odzwierciedlające wymagalność przypisanych należności, dokonywanie odpisów aktualizacyjnych należności oraz naliczanie odsetek właściwych dla danego rodzaju należności
- prowadzenie monitoringu terminowości wpłat należności budżetowych, rozliczanie należności rozłożonych na raty wraz z odpowiednim przypisywaniem wpłat na należność główną, poniesione koszty i odpowiednią kategorię odsetek
- przeprowadzanie inwentaryzacji należności budżetowych, weryfikowanie sald, wystawianie potwierdzeń sald, przygotowywanie zestawień obrotów i sald kont rozrachunkowych i wynikowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze księgowości
- znajomość ustaw: o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- umiejętność analitycznego myślenia
- rzetelność, terminowość
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- umiejętność obsługi systemów księgowych
- radzenie sobie ze stresem
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 53/18)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.