Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 18951ARCHIWALNE z dnia 05.12.2017 r.

  • Oferty do
    15

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obiegu i ewidencji materiałów zastrzeżonych

w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 153/17



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych - zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu - zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją - stanowisko pracy znajduje się na VI piętrze budynku biurowego - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych - budynek wyposażony w windy osobowe - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm - pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” osobom uprawnionym; egzekwowanie zwrotów udostępnionych materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”; przekazywanie materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” między komórkami organizacyjnymi urzędu oraz poza urząd
  • nadzorowanie czynności realizowanych przez wykonawców dokumentów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” pod kątem ich zgodności z zarządzeniami i instrukcjami wdrożonymi w WUW
  • dokonywanie cyklicznych przeglądów posiadanej dokumentacji niejawnej o klauzuli „zastrzeżone” w celu stwierdzenia czy istnieją nadal ustawowe przesłanki do jej ochrony; brakowanie dokumentów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” zgodnie z obowiązującymi przepisami; klasyfikowanie, kwalifikowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, którym zniesiono klauzulę tajności
  • zarządzanie systemami ochrony elektronicznej wykorzystywanymi w ochronie informacji niejawnych (systemem kontroli dostępu, systemem sygnalizacji włamania i napadu oraz ppoż.) w celu niedopuszczenia do ujawnienia lub utraty materiałów zawierających informacje niejawne
  • udział w opracowaniu planu ochrony informacji niejawnych, instrukcji w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” oraz innych dokumentów opracowywanych na potrzeby ochrony informacji niejawnych
  • prowadzenie zajęć związanych z tematyką przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” w ramach szkoleń organizowanych w urzędzie
  • udział w kontrolach stanu ochrony informacji niejawnych w urzędzie realizowanych przez pełnomocnika ochrony w odniesieniu do komórek organizacyjnych urzędu i kancelarii tajnej
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników urzędu, kierowników i zastępców kierowników jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Wojewodę

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • odporność na stres
  • umiejętność zwięzłego formułowania tekstów i wypowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu ewidencji dokumentów
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” oraz NATO o klauzuli „COSMIC TOP SECRET” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • ukończone szkolenie w zakresie informacji niejawnych dla kierowników/pracowników kancelarii tajnych
  • znajomość normy bezpieczeństwa PN-EN 50131-1:2009
  • umiejętności analityczne
  • systematyczność
  • samodzielność
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • znajomość zasad archiwizacji dokumentów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 153/17)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-3000 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2980

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 05.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×