Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 12063ARCHIWALNE z dnia 15.06.2017 r.

  • Oferty do
    22

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Dziale Egzekucji Administracyjnej i Likwidacji Towarów w Urzędzie Skarbowym Poznań-Grunwald



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

ul. Smoluchowskiego 1, Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu; - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: - budynek trzypiętrowy, - brak wind, parter.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie i wprowadzanie tytułów wykonawczych i zarządzeń zabezpieczenia do systemu informatycznego po wcześniejszej analizie tytułów pod kątem ich zgodności z prawem, w celu tworzenia aktualnej bazy danych.
  • Weryfikacja tytułów wykonawczych pod kątem właściwości miejscowej i rzeczowej organu egzekucyjnego oraz wymogów formalnych tytułów w celu zapewnienia zgodnego z prawem wszczęcia postępowań egzekucyjnych.
  • Przygotowywanie projektów orzeczeń wydawanych w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w celu przedłożenia ich do akceptacji kierownika.
  • Stosowanie środków egzekucyjnych przewidzianych przepisami prawa.
  • Obsługa dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji m.in. za pomocą skrzynki pocztowej ePUAP.
  • Kierowanie zapytań do organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych im podległych, a także innych podmiotów w celu ustalenia składników majątku zobowiązanych lub ustalenia miejsca ich pobytu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych , ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • biegła obsługa komputera i programów biurowych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i inicjatywa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące praca w administracji podatkowej
  • odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy własnej,
  • zdolności redakcyjne, pisarskie, jasne przekazywanie informacji w mowie i piśmie,
  • znajomość programów komputerowych użytkowanych w urzędzie komunikatywność,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem: „oferta pracy SEE/US Poznań-Grunwald”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 6644042



Liczba odwiedzin: 2945

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Ewa Krzyżaniak

Komórka organizacyjna: DA

Wprowadzono: 15.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×