Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 63425ARCHIWALNE z dnia 21.05.2020 r.
-
Oferty do
31
maja
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: organizacyjnych i udostępniania informacji o środowisku
w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Poznań
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79,
60-529 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie i koordynowanie spraw w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie. Zapewnienie społeczeństwu dostępu do informacji oraz zapewnienie możliwości udziału społeczeństwa w toczących się postępowaniach poprzez realizację zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności o dostępie do informacji o środowisku i jego ochronie. Przygotowywanie informacji i zamieszczanie ich w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej, w Ekoportalu oraz na potrzeby komunikacji społecznej.
- Zarządzanie infrastrukturą Regionalnej Dyrekcji, z wyłączeniem infrastruktury informatyczno-sieciowej w celu zapewnienia ciągłości działania urzędu.
- Planowanie, monitorowanie i kontrola kosztów połączeń telefonicznych realizowanych przez pracowników i kosztów transportu dla Regionalnej Dyrekcji.
- Planowanie, realizacja i monitorowanie działań w zakresie obowiązkowych świadczeń Regionalnej Dyrekcji, m.in.: opłat za RTV, opłat za odpady, obsługi siedziby, uzyskiwanie pozwoleń, składanie rocznych sprawozdań o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami, itp.
- Planowanie i realizowanie wszystkich zakupów zgodnie z regulaminem zamówień publicznych, przepisami ogólnymi i planem finansowym oraz zaopatrywanie stanowisk pracy Regionalnej Dyrekcji w niezbędne materiały i sprzęt biurowy zapewniające właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji.
- Prowadzenie rejestru pieczątek.
- Nadzór nad zgodnością bezpośrednich aspektów środowiskowych z wymaganiami prawnymi i innymi.
- Przygotowywanie niezbędnych analiz i sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Terminowe przekazywanie akt do archiwum zakładowego i prowadzenie protokołów zdawczo-odbiorczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej,
- umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych,
- znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i udostępniania informacji,
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- asertywność,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność negocjacji,
- umiejętność organizacji pracy,
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska, informatyczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze ochrony środowiska,
- znajomość GIS i Ekoportal,
- znajomość zasad gromadzenia i przetwarzania danych,
- znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu,
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79,
60-529 Poznań
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań,
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 61 628-12-61, e-mail: iod.poznan@rdos.gov.pl,
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: -
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie prosimy podać numer ogłoszenia.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną .
W przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne komisja dokonuje analizy merytorycznej dokumentów aplikacyjnych i w wyniku preselekcji wyłania kandydatów najbardziej odpowiadających wymaganiom określonym dla danego stanowiska pracy, do kolejnych etapów naboru.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Prosimy o składanie dokumentów w języku polskim.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.