Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 25537ARCHIWALNE z dnia 13.04.2018 r.

  • Oferty do
    26

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą KMP w Poznaniu

Wydział dw. z Przestępczością Gospodarczą KMP w Poznaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, jednozmianowa, praca przy komputerze. Praca wykonywana w budynku na parterze, budynek bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji korespondencji jawnej wpływającej i wypływającej z sekretariatu Wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie i nadawanie przesyłek do podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • archiwizacja dokumentów służbowych w celu zapewnienia prawidłowej archiwizacji dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji i innych spraw kadrowych Wydziału w celu zapewnienia obsługi kadrowej policjantów,
  • prowadzenie ewidencji aktów prawnych w celu utrzymania zbioru aktualnych aktów prawnych,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych policjantów Wydziału w celu zapewnienia wypłaty dodatkowych świadczeń pieniężnych,
  • prowadzenie ewidencji materiałowo-technicznej Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki materiałowo-technicznej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy w administracji
  • znajomość obsługi sekretariatu,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej,
  • poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,2 = 2248,61 zł brutto + dodatek stażowy max. 20% brutto.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji, adres mailowy.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną poinformowani o dalszych etapach naboru wyłącznie drogą mailową.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3197

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Udostępnił: Małgorzata Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×