Komenda Miejska Policji w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 1318ARCHIWALNE z dnia 08.07.2016 r.
-
Oferty do
20
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Komisariat Policji Poznań Nowe Miasto KMP w Poznaniu
Poznań
Komisariat Policji Poznań Nowe Miasto ul. Polanka 24 61-131 Poznań
Komenda Miejska Policji w Poznaniu ul. Szylinga 2 60-790 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, przedkładanie do dekretacji a następnie rozdzielanie na poszczególne zespoły,
- kompletowanie spraw ostatecznie zakończonych i przekazywanie ich do składnicy akt,
- prowadzenie kartoteki urlopowej oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Wydziału Prewencji,
- przygotowywanie pism na polecenie przełożonych.
- bieżące prowadzenie sekretariatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej
- znajomość obsługi sekretariatu,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy,
- kreatywność,
- obsługa komputera,
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji o klauzuli
- kopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy kancelaryjno-biurowej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- proponowane wynagrodzenie wg. mnoznika 1,1 = 20061,22 zł brutto + dodatek stażowy ( max. 20 %)
- w liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, adres do korespondencji, pesel.
- aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji,
- oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów i suplementów do dyplomów,
- lista kandydatówkandydatek spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory - ksc.
- ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 61 84157 22
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prywatnie chronioną.