Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 1318ARCHIWALNE z dnia 08.07.2016 r.

  • Oferty do
    20

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Komisariat Policji Poznań Nowe Miasto KMP w Poznaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Komisariat Policji Poznań Nowe Miasto ul. Polanka 24 61-131 Poznań

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Poznaniu ul. Szylinga 2 60-790 Poznań

WARUNKI PRACY

praca w systemie jednozmianowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy komputerze max. 4 godziny dziennie, przemieszczanie się po budynku z dokumentacją.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, przedkładanie do dekretacji a następnie rozdzielanie na poszczególne zespoły,
  • kompletowanie spraw ostatecznie zakończonych i przekazywanie ich do składnicy akt,
  • prowadzenie kartoteki urlopowej oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Wydziału Prewencji,
  • przygotowywanie pism na polecenie przełożonych.
  • bieżące prowadzenie sekretariatu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej
  • znajomość obsługi sekretariatu,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • komunikatywność,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • kreatywność,
  • obsługa komputera,
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji o klauzuli
  • kopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- proponowane wynagrodzenie wg. mnoznika 1,1 = 20061,22 zł brutto + dodatek stażowy ( max. 20 %)
- w liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, adres do korespondencji, pesel.
- aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji,
- oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów i suplementów do dyplomów,
- lista kandydatówkandydatek spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory - ksc.
- ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 61 84157 22
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prywatnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3560

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Udostępnił: Małgorzata Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×