Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 10805ARCHIWALNE z dnia 09.05.2017 r.

  • Oferty do
    22

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Poznaniu

Wydział Ruchu Drogowego KMP w Poznaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, jednozmianowa, praca przy komputerze. Praca wykonywana w budynku bez barier architektonicznych z windą. Praca na I piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wypływającej z sekretariatu,
  • odpowiedzialność za prawidłową realizację czynności związanych z przyjmowaniem i wysyłką korespondencji ,
  • archiwizacja dokumentów służbowych i przekazywanie do składnicy akt,
  • prowadzenie terminarza spotkań oraz narad, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji aktów prawnych w celu utrzymania zbioru aktualnych aktów prawnych,
  • przygotowanie pism na polecenie przełożonego,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek w celu rozliczenia funkcjonariuszy i pracowników cywilnych przeniesionych do innych jednostek lub zwolnionych.
  • prowadzenie kartoteki urlopowej i absencji chorobowej,
  • prowadzi określone przepisami książki i rejestry,
  • sporządza wykazy dodatkowych należności pieniężnych policjantów i pracowników Wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy administracyjno-biurowa
  • znajomość obsługi sekretariatu,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej,
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-787 Poznań

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,1819 = 2214,69 zł brutto + dodatek stażowy max. 20% brutto. Umowa na czas określony - zastępstwa nieobecnego pracownika.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji, numer PESEL.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory-ksc.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3063

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Udostępnił: Małgorzata Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×