Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 8780ARCHIWALNE z dnia 24.02.2017 r.
-
Oferty do
7
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Kontrolno- Rozpoznawczym
Poznań
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Bobrzańska 6a, 61-248 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji, w tym rejestru spraw prowadzonych przez Wydział
- udział w czynnościach kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż,
- przygotowanie projektów dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- przygotowywanie analiz, sprawozdań, zestawień
- prowadzenie kalendarza spraw terminowych, spotkań i przyjęć interesariuszy i monitorowanie terminów ich załatwienia,
- udział w szkoleniach i naradach
- dbanie o sprawny przepływ informacji,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
- znajomość przepisów w zakresie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- umiejętność sprawnego wykorzystania pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe wyższe techniczne ( budownictwo, ochrona środowiska, Szkoła Główna Służby Pożarniczej )
- dobra organizacja i dyscyplina pracy
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- inicjatywa i kreatywność w tworzeniu pozytywnego wizerunku urzędu
- poczucie odpowiedzialności za podejmowane decyzje
- umiejętność pracy pod presją czasu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa jazdy kat.B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Bobrzańska 6a
61-248 Poznań
z dopiskiem NABÓR-PZ
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: nr telefonu, adres email, adres do korespondencji.
Wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Proces naboru składa się z trzech etapów.Etap I-to analiza złożonych dokumentów pod względem wymogów formalnych określonych w naborze. Etap II- test wiedzy ( w przypadku zakwalifikowania mniej niż 10 osób do etapu II Przewodniczący Komisji może odstąpić od testu wiedzy i zaprosić wszystkich na rozmowę kwalifikacyjną. Etap III- rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu i III etapu będą informowani telefonicznie bądź mailowo o terminach kolejnych etapów.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Planowane zatrudnienie- kwiecień 2017r.
Dodatkowych informacji udziela Naczelnik Wydziału Kontrolno- Rozpoznawczego pod nr telefonu ( 61 ) 22 20 330 , codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30