Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 8780ARCHIWALNE z dnia 24.02.2017 r.

  • Oferty do
    7

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Kontrolno- Rozpoznawczym



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Bobrzańska 6a, 61-248 Poznań

WARUNKI PRACY

praca w systemie codziennym, przy ekranie komputerowym pow. 4 godzin dziennie, związana z bezpośrednią obsługą klienta, obsługa urządzeń biurowych ( drukarka, ksero, telefon, skaner 0, reprezentowanie urzędu, praca poza siedzibą urzędu, udział w naradach i szkoleniach poza siedzibą urzędu. W urzędzie są dostosowane toalety, w budynku jest winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji, w tym rejestru spraw prowadzonych przez Wydział
  • udział w czynnościach kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż,
  • przygotowanie projektów dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  • przygotowywanie analiz, sprawozdań, zestawień
  • prowadzenie kalendarza spraw terminowych, spotkań i przyjęć interesariuszy i monitorowanie terminów ich załatwienia,
  • udział w szkoleniach i naradach
  • dbanie o sprawny przepływ informacji,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
  • znajomość przepisów w zakresie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej
  • umiejętność sprawnego wykorzystania pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe techniczne ( budownictwo, ochrona środowiska, Szkoła Główna Służby Pożarniczej )
  • dobra organizacja i dyscyplina pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • inicjatywa i kreatywność w tworzeniu pozytywnego wizerunku urzędu
  • poczucie odpowiedzialności za podejmowane decyzje
  • umiejętność pracy pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Bobrzańska 6a
    61-248 Poznań
    z dopiskiem NABÓR-PZ

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: nr telefonu, adres email, adres do korespondencji.
Wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Proces naboru składa się z trzech etapów.Etap I-to analiza złożonych dokumentów pod względem wymogów formalnych określonych w naborze. Etap II- test wiedzy ( w przypadku zakwalifikowania mniej niż 10 osób do etapu II Przewodniczący Komisji może odstąpić od testu wiedzy i zaprosić wszystkich na rozmowę kwalifikacyjną. Etap III- rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu i III etapu będą informowani telefonicznie bądź mailowo o terminach kolejnych etapów.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Planowane zatrudnienie- kwiecień 2017r.
Dodatkowych informacji udziela Naczelnik Wydziału Kontrolno- Rozpoznawczego pod nr telefonu ( 61 ) 22 20 330 , codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30



Liczba odwiedzin: 3473

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Udostępnił: Edyta Kalak-Filipiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr, Organizacji i Archiwizacji

Wprowadzono: 24.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×