Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 6759ARCHIWALNE z dnia 22.12.2016 r.

  • Oferty do
    20

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    0,25
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kontroli zarządczej

stanowisko samodzielne



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań

WARUNKI PRACY

warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, - zadania wykonywane w siedzibie, miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego, - budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowuje i aktualizuje dokumentację wdrażającą standardy kontroli zarządczej w Kuratorium;
  • sporządza dla Wielkopolskiemu Kuratorowi Oświaty propozycje planu działań w zakresie kontroli zarządczej Kuratorium z uwzględnieniem wniosków złożonych przez osoby sprawujące funkcje kierownicze w Kuratorium oraz w odniesieniu do zadań zawartych w budżecie zadaniowym;
  • prowadzi i na bieżąco aktualizuje wykaz procedur kontroli zarządczej w Kuratorium;
  • koordynuje realizację zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w Kuratorium i dokumentuje procesy zarządzania ryzykiem;
  • na bieżąco informuje Wielkopolskiego Kuratora Oświaty o stanie kontroli zarządczej;
  • sporządza sprawozdania oraz oświadczenia o stopniu realizacji zadań z planu działalności kontroli zarządczej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze
  • znajomość zagadnień dotyczących systemu kontroli jednostek sektora finansów publicznych oraz metodologii prowadzenia kontroli;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, systemu oświaty w zakresie wykonywanych zadań;
  • zdolność strategicznego i analitycznego myślenia oraz interpretacji przepisów;
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji i organizowania własnej pracy;
  • biegła obsługa programów biurowych (pakiet Office);
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: ekonomia, finanse;
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli zarządczej lub audytu wewnętrznego;
  • umiejętność prognozowania oraz koordynowania.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań
    pok. 339 – budynek B – Kancelaria

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

-   do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
-   list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
-   wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
-   osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub pocztową o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
-   oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
-   oferty nadesłane, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną zniszczone,
-   na wniosek kandydata złożony w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru zapewnia się zwrot dokumentów,
-   przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 830,00 brutto,
-   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 61 – 854 15 59.



Liczba odwiedzin: 3951

Wytworzył/odpowiada: Wielkopolski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Udostępnił: Mariola Robaszyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 22.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×