Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 57802ARCHIWALNE z dnia 26.11.2019 r.
-
Oferty do
6
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kontroli ewidencji księgowej wydatków, ewidencji księgowej magazynów przeciwpowodziowych
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 175/19
Poznań
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kontrolowanie, weryfikowanie, sprawdzanie oraz uzgadnianie w komputerowym systemie finansowo– księgowym ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz zaangażowania umów rocznych i wieloletnich Urzędu w celu potwierdzenia prawidłowości rozliczenia oraz realizacji dokonanych operacji i zdarzeń w księgach rachunkowych oraz potwierdzenia zgodności ewidencji księgowej z obowiązującymi przepisami w układzie budżetu tradycyjnego
- prowadzenie ewidencji księgowej magazynów przeciwpowodziowych, weryfikacja i dekretowanie dokumentacji magazynowej, kontrolowanie oraz uzgadnianie stanów magazynowych
- kontrolowanie, weryfikowanie i uzgadnianie potwierdzeń sald z kontrahentami Urzędu, potwierdzanie ich zgodności lub wyjaśnianie niezgodności z ewidencją księgową, wysyłanie zatwierdzonych potwierdzeń sald do kontrahentów, poświadczanie wzajemnych rozliczeń rozrachunków wynikających z ksiąg rachunkowych
- sporządzanie poleceń księgowania w komputerowym systemie finansowo–księgowym w zakresie uzgodnień kont księgowych i weryfikacji sald
- kontrolowanie i uzgadnianie kont księgowych, sporządzanie weryfikacji sald księgi wydatków budżetowych, drukowanie zestawień syntetycznych i analitycznych Księgi Głównej za każdy okres sprawozdawczy, potwierdzanie prawidłowości komputerowej ewidencji księgowej i inwentaryzacji kont księgowych zgodnie z polityką rachunkowości i zasadami inwentaryzacji obowiązującymi w Urzędzie
- sporządzanie zestawień, wykazów, analiz dla kontrolujących oraz przygotowywanie dokumentacji księgowej według potrzeb przeprowadzanych kontroli i audytów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze księgowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
- umiejętność sprawnego organizowania pracy
- łatwość komunikacji i argumentowania
- bardzo dobra znajomość Microsoft Excel
- umiejętność obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- terminowość
- rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- wiedza z zakresu kpa, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie ze stresem, szybkie dostosowanie się do zmian, umiejętność przekazywania informacji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 175/19)
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3200-3300 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.