Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 57802ARCHIWALNE z dnia 26.11.2019 r.

  • Oferty do
    6

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kontroli ewidencji księgowej wydatków, ewidencji księgowej magazynów przeciwpowodziowych

w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 175/19



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych • zadania wykonywane w siedzibie urzędu • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych • klatka schodowa, o normatywnej ilości stopni, z poręczami, • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm • w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych Pracownikom oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • dodatek stażowy • dodatkowe wynagrodzenie roczne • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych) • dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego • pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta • ruchomy system czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrolowanie, weryfikowanie, sprawdzanie oraz uzgadnianie w komputerowym systemie finansowo– księgowym ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz zaangażowania umów rocznych i wieloletnich Urzędu w celu potwierdzenia prawidłowości rozliczenia oraz realizacji dokonanych operacji i zdarzeń w księgach rachunkowych oraz potwierdzenia zgodności ewidencji księgowej z obowiązującymi przepisami w układzie budżetu tradycyjnego
  • prowadzenie ewidencji księgowej magazynów przeciwpowodziowych, weryfikacja i dekretowanie dokumentacji magazynowej, kontrolowanie oraz uzgadnianie stanów magazynowych
  • kontrolowanie, weryfikowanie i uzgadnianie potwierdzeń sald z kontrahentami Urzędu, potwierdzanie ich zgodności lub wyjaśnianie niezgodności z ewidencją księgową, wysyłanie zatwierdzonych potwierdzeń sald do kontrahentów, poświadczanie wzajemnych rozliczeń rozrachunków wynikających z ksiąg rachunkowych
  • sporządzanie poleceń księgowania w komputerowym systemie finansowo–księgowym w zakresie uzgodnień kont księgowych i weryfikacji sald
  • kontrolowanie i uzgadnianie kont księgowych, sporządzanie weryfikacji sald księgi wydatków budżetowych, drukowanie zestawień syntetycznych i analitycznych Księgi Głównej za każdy okres sprawozdawczy, potwierdzanie prawidłowości komputerowej ewidencji księgowej i inwentaryzacji kont księgowych zgodnie z polityką rachunkowości i zasadami inwentaryzacji obowiązującymi w Urzędzie
  • sporządzanie zestawień, wykazów, analiz dla kontrolujących oraz przygotowywanie dokumentacji księgowej według potrzeb przeprowadzanych kontroli i audytów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze księgowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
  • umiejętność sprawnego organizowania pracy
  • łatwość komunikacji i argumentowania
  • bardzo dobra znajomość Microsoft Excel
  • umiejętność obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • terminowość
  • rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu kpa, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność rozwiązywania problemów, radzenie sobie ze stresem, szybkie dostosowanie się do zmian, umiejętność przekazywania informacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

    Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu
    (z podaniem w ofercie nr ref. 175/19)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3200-3300 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3085

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 26.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×