Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 16482ARCHIWALNE z dnia 11.10.2017 r.
-
Oferty do
21
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Policji w Poznaniu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
Wydziału Inwestycji i Remontów
Poznań
ul. Dąbrowskiego 17a
Komenda Wojewódzka Policji
w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Udział w wykonywaniu programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, prowadzenie harmonogramu inwestycji i remontów, pozyskiwanie niezbędnych dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich w uzgodnieniu z Zespołem Inwestycji,
- Rozliczanie pozyskanych środków budżetowych i pozabudżetowych na zadania remontowe i inwestycyjne oraz zakupy materiałów do remontów obiektów,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych w zakresie budynków, budowli i urządzeń budowlanych, przygotowywanie danych z zakresu sprawozdawczości środków trwałych, przygotowywanie dokumentów księgowych związanych z obrotem środkami trwałymi: przyjęciem składników majątkowych, zmiana miejsca użytkowania, likwidacją, przekazaniem,
- Stała kontrola stopnia zaangażowania środków finansowych w zakresie udzielonych zamówień publicznych w ujęciu rodzajowym oraz realizowanych poza ustawą prawo zamówień publicznych, dotyczących zakresu działania zespołu,
- Prowadzenie programu energetycznego.
- Wykonanie innych prac zleconych przez Kierownictwo Wydziału a wchodzących w tok zadań realizowanych przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 2 lata w administracji
- dobra znajomość przepisów z dziedziny prawa zamówień publicznych
- umiejętność obsługi komputera, MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- samodzielność i operatywność
- staranność, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- zdolność budowania relacji międzyludzkich
- zdolność prowadzenia negocjacji i przekonywania
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
- List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-124-50
2) Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) Listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
4) Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
5) Wynagrodzenie według mnożnika 1.6 kwoty bazowej (tj. 2.998,14 zł. brutto + wysługa lat).
6) Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
7) Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.
8) Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.