Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 53210ARCHIWALNE z dnia 29.08.2019 r.
-
Oferty do
5
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
Sekcji Administrowania Rezerwami
Poznań
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu
61-716 Poznań, ul. Rolna 51/53
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji wojskowej w systemie informatycznym
- Aktualizacja wojskowych dokumentów osobistych
- Sporządzanie zaświadczeń i pism informacyjnych na podstawie danych zawartych w ewidencji wojskowej
- Digitalizacja kart ewidencyjnych
- Przygotowywanie i przesyłanie oraz ewidencjonowanie sprawozdań statystycznych o posiadaczach środków transportowych i maszyn
- Współpraca z urzędami administracji publicznej w zakresie przekazywania informacji, udostępniania dokumentów oraz udzielania pomocy służbom prowadzącym postępowania sprawdzające
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość zasad pracy sztabowo-biurowej w resorcie Obrony Narodowej
- Samodzielność i dyspozycyjność
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Ofice
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o zgodzie na poddanie się procedurze sprawdzającej określonej w ustawie o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Znajomość obsługi i wykorzystania w praktyce programów bazodanowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzjącej określonej w ustawie o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Poznaniu
61-716 Poznań ul. Rolna 51/53
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Poznaniu 61-716 Poznań ul. Rolna 51/53
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Piotr SUTRYK tel. 261573469
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Nabór będzie prowadzony w 3 etapach
Etap 1 - sprawdzenie aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych
Osoby zakwalifikowane do 2 etapu zostaną poinformowane mailowo lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia kolejnych etapów naboru
Etap 2 - testy ze znajomości przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i ustawy o ochronie informacji niejawnych
Etap 3 - rozmowa kwalifikacyjna
Przewidywane wynagrodzenie na stanowisku - 2775,00 zł.
Osoba prowadząca nabór - Piotr Sutryk tel. 261573469