Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 3340ARCHIWALNE z dnia 09.09.2016 r.

  • Oferty do
    19

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: zamówień publicznych

w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 99/16



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań


Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu - obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych - konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów - stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego - budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę - pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • udzielanie pomocy pracownikom innych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie rozwiązywania problemów związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem zamówień publicznych, samodzielne rozwiązywanie złożonych problemów w przedmiotowym zakresie
  • analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących dokonywania zakupu towarów, usług i robót budowlanych oraz nadzór merytoryczny nad ich zgodnością z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi
  • opracowywanie planu zamówień publicznych oraz jego korygowanie w ciągu roku budżetowego w celu uniknięcia nieuzasadnionego podziału zamówień publicznych oraz ich udzielania zgodnie z przepisami prawa
  • udział w pracach komisji przetargowych, włącznie z uprawnieniem do pełnienia funkcji przewodniczącego komisji, w szczególności w zakresie ustalania warunków udziału w postępowaniu, oceny składanych ofert
  • opracowywanie i doskonalenie wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych – rocznych do Urzędu Zamówień Publicznych oraz bieżących w celu spełnienia przesłanek wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, a także wynikających z potrzeb innych jednostek
  • prowadzenie rejestrów wniosków o udzielenie zamówień publicznych oraz rejestru umów w celu uniknięcia nieuzasadnionego podziału zamówień oraz zapewnienia możliwości przeglądu udzielanych zamówień

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (w zakresie aspektów powiązanych z obszarem zamówień publicznych)
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu etyki służby cywilnej
  • umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym
  • umiejętność negocjacji i przekonywania, asertywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • ukończone szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • efektywna komunikacja
  • dobra organizacja pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 99/16)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3300-3800 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3082

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 09.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×