Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 8789ARCHIWALNE z dnia 24.02.2017 r.
-
Oferty do
3
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Wielkopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ewidencji i analiz finansowych
w Zespole ds. finansowo-księgowych
Poznań
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługiwanie oraz administrowanie systemu TREZOR w zakresie sprawozdań budżetowych dotyczących powiatowych inspektoratów weterynarii
- Zbieranie danych dotyczących finansów w powiatowych inspektoratach weterynarii oraz sporządzanie zbiorczych informacji
- Przygotowywanie zestawień w tym z wykorzystania środków i wykonania planu wydatków i dochodów budżetowych dotyczących Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz powiatowych inspektoratów weterynarii
- Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych oraz finansowych dotyczących Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii
- Obsługiwanie internetowego systemu raportów budżetowych „i-SRB” w zakresie dotyczącym powiatowych inspektoratów weterynarii
- Przygotowywanie do archiwizacji i przekazywanie dokumentów księgowych do archiwum zakładowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji lub w pracy biurowej
- Biegła obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (MS Office)
- Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i rachunkowości budżetowej oraz przepisów wykonawczych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w pracy w księgowości w jednostce budżetowej w administracji rządowej
- Przeszkolenie z obsługi systemu TREZOR oraz z obsługi systemu finansowo-księgowego PROBIT
- Znajomość systemu TREZOR, i-SRB, PROBIT
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- Sumienność, rzetelność, staranność, terminowość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań
sekretariat, pok. 131
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostaną nadesłane w terminie określonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego), zawierają komplet dokumentów, w tym własnoręcznie podpisany życiorys/CV, list motywacyjny i oświadczenia oraz spełniają wymogi niezbędne określone w ogłoszeniu. Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej www.wiw.poznan.pl w zakładce oferty pracy – informacje podstawowe dotyczące zatrudnienia.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 661-90-08 lub 61 661-90-65.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wojewódzki Inspektorat Weterynarii jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.