Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 7570ARCHIWALNE z dnia 18.01.2017 r.

  • Oferty do
    24

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Drugim Oddziale Obsługi Kadr



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej
Pl. C. Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - budynek pięciopiętrowy - podjazd, winda

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw związanych z wydatkowaniem środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym współpraca z komórką rachunkowości w celu prawidłowego gospodarowania środkami ZFŚS w Izbie Administacji Skarbowej.
  • Nadzorowanie przestrzegania regulaminu pracy, prowadzenie spraw związanych z rejestracją i rozliczaniem czasu pracy , urlopami wypoczynkowymi, macierzyńskimi, wychowawczymi, ojcowskimi, bezpłatnymi oraz prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich w celu prawidłowego rozliczenia czasu pracy mającego wpływ na uprawnienia pracownicze.
  • Obsługa programów komputerowych wspomagających wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku (m.in.: FOKUS, ViewExpert, asystent, SZD) oraz elektronicznej skrzynki pocztowej Oddziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu informacji w komórce.
  • Wystawianie i prowadzenie ewidencji delegacji oraz legitymacji służbowych w ceku realizacji zadań komórki.
  • Nadzorowanie umów cywilnoprawnych w zakresie realizacji zadań urzędów skarbowych pod kątem zgłaszania/wyrejestrowania do/z ubezpieczeń społecznych oraz czy nie noszą one znamion umowy o pracę.
  • Przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdań z zakresu zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku oraz archiwizowanie dokumentów w komórce.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze kadr
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres,
  • asertywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku kadrowym w służbie cywilnej
  • znajomość programu Word, Excell

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem "oferta pracy- KA2"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 254.



Liczba odwiedzin: 3073

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Marta Miłaszewska

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Kadr, Spraw Pracowniczych i Socjalnych

Wprowadzono: 18.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×