Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 63257ARCHIWALNE z dnia 13.05.2020 r.

  • Oferty do
    25

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kadrowo-księgowych

w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu w Zespole do spraw administracyjno-finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań

WARUNKI PRACY

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu ul.Grunwaldzka 250. Budynek przystosowany do osób niepełnosprawnych (winda, podjazdy). Podstawowe wyposażenie stanowiska to : zestaw komputerowy, meble biurowe i elektryczne urządzenia biurowe. Praca lekka, mały wysiłek energetyczny.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem i trwaniem stosunku pracy
  • prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
  • zakładanie i bieżąca aktualizacja teczek personalnych
  • sporządzanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy)
  • rejestracja w ZUS nowych pracowników
  • rozliczanie urlopów wypoczynkowych
  • rozliczanie zwolnień lekarskich
  • monitoring aktualności badań lekarskich
  • monitoring szkoleń bhp
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji miesięcznych do PFRON
  • przesyłanie deklaracji statystycznych do GUS
  • reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli (US, ZUS, PIP)
  • sporządzanie raportów na potrzeby PIW Poznań, WIW Poznań
  • przechowywanie dokumentacji personalnej PIW Poznań w miejscu spełniającym wymogi określone w ustawie o ochronie danych osobowych
  • bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw
  • prowadzenie składnicy akt PIW Poznań
  • sporządzanie listy płac w rozbiciu na miejsca powstawania kosztów
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń
  • sporządzanie listy płac umów cywilnoprawnych
  • przygotowanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń na konta pracowników
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
  • sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
  • sporządzanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7
  • sporządzanie pasków płac w tajnych kopertach płacowych
  • sporządzanie miesięcznego zestawienia płacowego według potrzeb PIW Poznań
  • przygotowanie danych finansowych do księgowości PIW Poznań, WIW Poznań łącznie z tworzeniem dokumentu polecenia księgowania (PK) w oparciu o plan kont PIW Poznań
  • rozliczenia PIT-11 lub PIT-8B oraz dystrybucja do właściwych Urzędów Skarbowych i pracowników
  • rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników nie korzystających z ulg i zwolnień PIT-40 na koniec roku podatkowego oraz dystrybucja do pracowników
  • reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Grunwaldzka 250
    60-166 Poznań
    pok. nr 35

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Poznaniu Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lun e-mailem o terminie rozmowy wstępnej. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3977

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Udostępnił: Renata Kierojczyk

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 13.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×