Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 63257ARCHIWALNE z dnia 13.05.2020 r.
-
Oferty do
25
maja
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kadrowo-księgowych
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu w Zespole do spraw administracyjno-finansowych
Poznań
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem i trwaniem stosunku pracy
- prowadzenie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi
- zakładanie i bieżąca aktualizacja teczek personalnych
- sporządzanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem umowy o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy)
- rejestracja w ZUS nowych pracowników
- rozliczanie urlopów wypoczynkowych
- rozliczanie zwolnień lekarskich
- monitoring aktualności badań lekarskich
- monitoring szkoleń bhp
- sporządzanie i przesyłanie deklaracji miesięcznych do PFRON
- przesyłanie deklaracji statystycznych do GUS
- reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli (US, ZUS, PIP)
- sporządzanie raportów na potrzeby PIW Poznań, WIW Poznań
- przechowywanie dokumentacji personalnej PIW Poznań w miejscu spełniającym wymogi określone w ustawie o ochronie danych osobowych
- bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw
- prowadzenie składnicy akt PIW Poznań
- sporządzanie listy płac w rozbiciu na miejsca powstawania kosztów
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń
- sporządzanie listy płac umów cywilnoprawnych
- przygotowanie przelewów i przekazywanie wynagrodzeń na konta pracowników
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
- sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
- sporządzanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7
- sporządzanie pasków płac w tajnych kopertach płacowych
- sporządzanie miesięcznego zestawienia płacowego według potrzeb PIW Poznań
- przygotowanie danych finansowych do księgowości PIW Poznań, WIW Poznań łącznie z tworzeniem dokumentu polecenia księgowania (PK) w oparciu o plan kont PIW Poznań
- rozliczenia PIT-11 lub PIT-8B oraz dystrybucja do właściwych Urzędów Skarbowych i pracowników
- rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników nie korzystających z ulg i zwolnień PIT-40 na koniec roku podatkowego oraz dystrybucja do pracowników
- reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- rzetelność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań
pok. nr 35
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Poznaniu Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Grunwaldzka 250 60-166 Poznań
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lun e-mailem o terminie rozmowy wstępnej. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.