Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 52620ARCHIWALNE z dnia 24.08.2019 r.
-
Oferty do
10
września
2019
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi archiwum zakładowego
Samodzielne Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego
Poznań
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem archiwum zakładowego
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie udzielania wiążących wyjaśnień w sprawie klasyfikacji akt i przekazywania ich do archiwum zakładowego
- Przejmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych akt oraz sprawdzanie ich zgodności ze spisem zdawczo odbiorczym
- Klasyfikowanie, kwalifikowanie i brakowanie materiałów tworzących zasób archiwalny, a także przekazywanie ich właściwym archiwom państwowym
- Przyjmowanie, gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i odpowiednie zabezpieczanie materiałów archiwalnych tworzących zasób archiwalny
- Udostępnianie akt i innej dokumentacji przechowywanej w archiwum do celów służbowych i naukowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej (kat. B)
- Monitorowanie temperatury i wilgotności powietrza w pomieszczeniach archiwum oraz dbanie o ład i porządek oraz estetyczny wygląd archiwum
- Przeprowadzanie kwerend archiwalnych
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa dot. organizacji i funkcjonowania archiwów zakładowych
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
- Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych
- Umiejętność współpracy
- Samodzielność
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- kurs archiwalny lub wykształcenie średnie z zakresu archiwistyki
- doświadczenie zawodowe: w pracy w archiwum zakładowym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
http://witd.poznan.ibip.pl/public/?id=217290
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferujemy możliwość elastycznego ustalenia dni i godzin wykonywania pracy w ramach
0,5 etatu (z uwglednieniem godzin pracy urzędu tj 7:15-15:15).
Praca na jednoosobowym Samodzielnym Stanowisku ds Archiwum Zakładowego podlegającym bezpośrednio pod Zastępcę Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto za 0,5 etatu: od 1437,71 zł do 1533,55 zł (ustalone przy zastosowaniu mnożnika kwoty bazowej 1,5-1,6) + dodatek stażowy.
W liście motywacyjnym (podpisanym odręcznie) proszę umieścić numer ogłoszenia, dane kontaktowe, adres do korespondencji.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania niezbędne zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru oraz zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub mailowo.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru:
-weryfikacja formalna ofert,
-test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.
W zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WITD oraz umieszczone w siedzibie Urzędu.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów - po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (61) 656-77-19 lub 512-050-647, od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 do 15:15.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość.
Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- dodatek stażowy (wynoszący po pięciu latach pracy 5 proc. miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, wzrastający o 1 proc. za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20 proc. miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego)
- dodatkowe wynagrodzenie roczne
- nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci oraz różnych form aktywności kulturalnej oraz sportowo-rekreacyjnej (w tym: karty Multisport)
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego.