Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 47803ARCHIWALNE z dnia 21.05.2019 r.
-
Oferty do
31
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi zbiorów kartotecznych i realizacji wniosków paszportowych
w Wydziale Spraw Obywatelskich WUW w Poznaniu nr ref. 81/19
Poznań
ul. Ks. Jakuba Wujka 1 oraz Pl. Wolności 17 (praca wykonywana w dwóch budynkach zależnie od potrzeb pracodawcy)
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie projektów postanowień w sprawie wyrażania opinii co do istnienia przeszkód do wydania dokumentu paszportowego na potrzeby prowadzonych przez urzędy morskie postępowań dotyczących wydania książeczek żeglarskich dla całego województwa wielkopolskiego
- aktualizowanie zbioru poprzez włączanie do kartoteki wniosków paszportowych po wydaniu dokumentu oraz wyłączanie dokumentów wytworzonych przed 1990 r., w tym wniosków osób zmarłych, w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej
- dołączanie wydrukowanych paszportów do odpowiednich wniosków, sprawdzanie poprawności wydrukowanych dokumentów pod kątem zgodności danych osobowych oraz stanu technicznego dokumentów
- przyjmowanie paszportów w elektronicznym systemie paszportowym, sprawdzanie danych biometrycznych, przygotowywanie paszportów wg wyznaczonych terminów odbioru do podpisu przez upoważnioną osobę
- wykonywanie zadań związanych z przeniesieniem części zbioru kartotecznego oraz akt zgromadzonych na stanowisku pracy do archiwum zakładowego
- planowanie i inicjowanie zadań zmierzających do zapewnienia ciągłości i poprawności funkcjonowania sprzętu kartotecznego
- przyjmowanie poczty specjalnej przesłanej z Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w Warszawie w celu przygotowania paszportów do wydania, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej pocztą specjalną do Delegatur oraz Terenowych Punktów Paszportowych
- weryfikacja danych osobowych zawartych we wnioskach o wydanie paszportów tymczasowych, sprawdzanie poprawności przyjęcia wniosku, akceptacja i zatwierdzanie opracowanych wniosków w celu przekazania do kolejnego etapu realizacji, personalizacja książeczek paszportów tymczasowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące w pracy
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracy na morskich statkach handlowych
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość alfabetu fonetycznego wykorzystywanego w kartotece paszportowej
- umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania dedykowanego dokumentom paszportowym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 81/19)
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.