Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 47803ARCHIWALNE z dnia 21.05.2019 r.

  • Oferty do
    31

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi zbiorów kartotecznych i realizacji wniosków paszportowych

w Wydziale Spraw Obywatelskich WUW w Poznaniu nr ref. 81/19



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

ul. Ks. Jakuba Wujka 1 oraz Pl. Wolności 17 (praca wykonywana w dwóch budynkach zależnie od potrzeb pracodawcy)

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych • zadania wykonywanie w siedzibie urzędu • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się po wymaganą dokumentację • stanowisko nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich Pracownikom oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • dodatek stażowy • dodatkowe wynagrodzenie roczne • nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych) • dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego • pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta • ruchomy system czasu pracy

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie projektów postanowień w sprawie wyrażania opinii co do istnienia przeszkód do wydania dokumentu paszportowego na potrzeby prowadzonych przez urzędy morskie postępowań dotyczących wydania książeczek żeglarskich dla całego województwa wielkopolskiego
  • aktualizowanie zbioru poprzez włączanie do kartoteki wniosków paszportowych po wydaniu dokumentu oraz wyłączanie dokumentów wytworzonych przed 1990 r., w tym wniosków osób zmarłych, w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej
  • dołączanie wydrukowanych paszportów do odpowiednich wniosków, sprawdzanie poprawności wydrukowanych dokumentów pod kątem zgodności danych osobowych oraz stanu technicznego dokumentów
  • przyjmowanie paszportów w elektronicznym systemie paszportowym, sprawdzanie danych biometrycznych, przygotowywanie paszportów wg wyznaczonych terminów odbioru do podpisu przez upoważnioną osobę
  • wykonywanie zadań związanych z przeniesieniem części zbioru kartotecznego oraz akt zgromadzonych na stanowisku pracy do archiwum zakładowego
  • planowanie i inicjowanie zadań zmierzających do zapewnienia ciągłości i poprawności funkcjonowania sprzętu kartotecznego
  • przyjmowanie poczty specjalnej przesłanej z Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w Warszawie w celu przygotowania paszportów do wydania, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej pocztą specjalną do Delegatur oraz Terenowych Punktów Paszportowych
  • weryfikacja danych osobowych zawartych we wnioskach o wydanie paszportów tymczasowych, sprawdzanie poprawności przyjęcia wniosku, akceptacja i zatwierdzanie opracowanych wniosków w celu przekazania do kolejnego etapu realizacji, personalizacja książeczek paszportów tymczasowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące w pracy
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracy na morskich statkach handlowych
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość alfabetu fonetycznego wykorzystywanego w kartotece paszportowej
  • umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania dedykowanego dokumentom paszportowym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

    Dokumenty można również składać osobiście lub przesyłać na adres:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu
    (z podaniem w ofercie nr ref. 81/19)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3032

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 21.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×