Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 22697ARCHIWALNE z dnia 21.02.2018 r.
-
Oferty do
5
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi klienta
w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego WUW w Poznaniu nr ref. 31/18
Poznań
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie oraz obsługa interesantów zgłaszających się do Wydziału w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego oraz innych związanych z zakresem działalności Wydziału
- udzielanie klientom Wydziału informacji (osobiście, mailowo lub telefonicznie) na temat sposobu inicjowania spraw urzędowych oraz udzielania informacji zwrotnej odnośnie postępu w rozpatrywaniu spraw indywidualnych realizowanych przez Wydział albo odnośnie braków formalnych w złożonej dokumentacji, skutkujących koniecznością jej uzupełnienia przez wnioskodawcę
- dokonywanie wstępnej weryfikacji poprawności oraz kompletności dokumentów składanych przez klientów Wydziału w celu udzielenia informacji o poprawności składanej dokumentacji lub, w uzasadnionych przypadkach, o konieczności jej uzupełnienia
- planowanie oraz organizowanie, w uzasadnionych przypadkach, spotkań klientów, których sprawy realizowane są w Wydziale, z pracownikami Wydziału prowadzącymi daną sprawę lub z kierownictwem Wydziału
- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne oraz przesyłane drogą elektroniczną w zakresie zadań realizowanych przez Wydział
- publikowanie oraz aktualizacja informacji dotyczących obsługi klientów Wydziału na stronie internetowej Urzędu
- przygotowywanie projektów pism i innych dokumentów związanych z wykonywaniem zadań z zakresu obsługi klientów Wydziału
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych lub w pracy związanej z obsługą klienta
- znajomość Kpa, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
- umiejętność obsługi klienta
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność, umiejętność formułowania precyzyjnych i zwięzłych informacji
- samodzielność
- asertywność, umiejętność argumentowania
- umiejętności negocjacyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- przeszkolenie z zakresu obsługi klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 31/18)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2600 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.