Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 1707ARCHIWALNE z dnia 20.07.2016 r.

  • Oferty do
    25

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi bezpośredniej

w Pierwszym Samodzielnym Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym Poznań - Jeżyce



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Urząd Skarbowy Poznań - Jeżyce
ul. Słowackiego 22
61-832 Poznań

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, - praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim (możliwość skorzystania z pochylni, budynek wyposażony w windę, w dotarciu do której, z uwagi na różnicę w poziomach, zachodzi konieczność pokonania schodów, brak toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych), - konieczność przemieszczania się między budynkami, - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym , niedosłyszącym oraz głuchoniemym, - narzędzia pracy : komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon.

ZAKRES ZADAŃ

  • wspieranie podatników i innych podmiotów, udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie przepisów prawa podatkowego,
  • przyjmowanie – w tym w formie elektronicznej – deklaracji podatkowych i innych dokumentów, dokonywanie rejestracji oraz wprowadzenia danych szczegółowych do systemu informatycznego,
  • wykonywanie czynności sprawdzających nie zastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych,
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i wydawaniem zaświadczeń,
  • prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,
  • udzielanie pisemnych informacji podmiotom uprawnionym,
  • potwierdzanie profili zaufanych elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),
  • tworzenie rejestrów przypisów i odpisów w celu podjęcia czynności księgowych i windykacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji podatkowej
  • znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia
  • łatwość komunikacji,
  • odporność na stres (opanowanie w sytuacjach trudnych)
  • wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi bezpośredniej
  • przeszkolenie w zakresie obsługi specjalistycznych programów komputerowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem „oferta pracy OB 14 – US Jeżyce”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 244



Liczba odwiedzin: 2605

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Alicja Żabińska

Komórka organizacyjna: KA1

Wprowadzono: 20.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×