Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 40606ARCHIWALNE z dnia 09.01.2019 r.

  • Oferty do
    20

    stycznia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: Bezpieczeństwa Żywności

Zespół ds. Bezpieczeństwa Żywności



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Wielkopolski

Adres urzędu:

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grabowska 34
63-400 Ostrów Wielkopolski

WARUNKI PRACY

-praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15, -praca w siedzibie urzędu oraz na terenie powiatu ostrowskiego, -wyjazdy na szkolenia, -bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek na parterze bez podjazdu dla niepełnosprawnych, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych), -samodzielne kierowanie samochodem

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzecego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych,
  • nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkącymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa,
  • monitoring środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w celu wykrycia substancji niedozwolonych u zwierząt lub w żywności,
  • pobieranie prób do badań,
  • kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego oraz wystawianiem świadectw eksportowych,
  • kontrola badania zwierząt w rzeźni oraz dobrostanu w rzeźni,
  • kontrola działalności urzędowych lekarzy weterynarii wyznaczonych do nadzoru i badania zwierząt rzeźnych,
  • opiniowanie w zakresie właściwości stanowisk projektów aktów prawnych opracowanych przez inne instytucje,
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych kontroli, tworzenie baz danych, przygotowywanie dokumentacji w celu zatwierdzenia lub zarejestrowania nowych podmiotów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • doświadczenie zawodowe:
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego w tym MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Grabowska 34
    63-400 Ostrów Wielkopolski

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

1.       Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą przy ul. Grabowskiej 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

2.       Jeśli mają Państwo wątpliwości lub potrzebują więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych prosimy o przesłanie informacji do wyznaczonego przez nas Inspektora Ochrony Danych.  Oto jego dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej iod@piw.ostrowlkp.pl lub adres do korespondencji wskazanym powyżej;

3.       Cel i podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy - art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1559, a także §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) będzie przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej: RODO) -  Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm..

Inne dane, w tym dane do kontaktu, przetwarzane będą na podstawie zgody,tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO również konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4.       Jako administrator danych gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Mają Państwo prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii/prawo do przenoszenia danych;
  • sprostowania /poprawiania swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych lub  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,                                     ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

W celu skorzystania z praw, o których mowa, a także pełnej informacji na temat swoich praw - należy skontaktować się z inspektorem ochrony danych lub administratorem, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

5.       Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

6.       Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, oraz danych wynikających art. 4 ustawy o służbie cywilnej  jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

7.       Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, następnie przez okres wynikający z rzeczowego wykazu akt obowiązującego dla naszej jednostki.

8.        W oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator  nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

9.       Administrator  nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub na adres e-mail podany w ofercie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywany termin zatrudnienia na zastępstwo od 01.02.2019r. do czasu powrotu nieobecnego pracownika.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2609

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrowie Wielkopolskim

Udostępnił: Halina Wasielewska

Komórka organizacyjna: kadry płace

Wprowadzono: 09.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×