Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Obornikach
Ogłoszenie o naborze nr 37832ARCHIWALNE z dnia 15.11.2018 r.
-
Oferty do
26
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz i utylizacji
w Zespole ds. pasz i utylizacji
Oborniki
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Obornikach
ul. Łopatyńskiego 1
64-600 Oborniki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach (wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) oraz rozporządzeń 183/2005, 1831/2003, 767/2009, 882/2005, 1069/2009, 1829/2003, 1830/2003; • Realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz; • Raportowanie wyników urzędowej kontroli pasz;
- Nadzór nad gospodarstwami indywidualnymi wytwarzającymi i stosującymi pasze; • Prowadzenie rejestrów i wykazów podmiotów objętych nadzorem zgodnie z ustawą o paszach i rozporządzeniem 183/2005; • Nadzór nad organizmami genetycznie modyfikowanymi stosowanymi w paszach;
- Nadzór nad stosowaniem dodatków paszowych zgodnie z rozporządzeniem 183/2005, 1831/2003; • Nadzór nad obrotem paszami; • Aktualizacja powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz; • Nadzór nad wytwórniami pasz stosującymi dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego
- Nadzór nad zakładami produkującymi karmy dla zwierząt domowych; • Nadzór nad hurtowniami karm dla zwierząt domowych; • Nadzór nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z rozporządzeniem 1069/2009; • Nadzór nad podmiotami wykorzystującymi uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego;
- Nadzór nad rolniczym wykorzystaniem mączek mięsno-kostnych jako polepszaczy gleby oraz podmiotami stosującymi polepszacze gleby; • Nadzór nad eksportem i importem oraz handlem paszami oraz ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego
- Współpraca z Wojewódzkim Inspektorem ds. pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz Farmacji w zakresie kompetencji; • Współpraca z innymi Powiatowymi Inspektorami ds. pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego w zakresie kompetencji;
- Utrzymywanie roboczych kontaktów z Inspekcją Ochrony Środowiska, Inspekcją Sanitarną oraz Inspekcją handlową; • Współpraca z laboratoriami ZHW w zakresie kompetencji;
- Aktualizacja list podmiotów zatwierdzonych i/lub zarejestrowanych w odniesieniu do pasz i utylizacji; • Organizowanie działań powiatowego inspektoratu weterynarii w zakresie upowszechniania wiedzy o zgodnym z prawem wytwarzaniu i obrocie pasz oraz o problematyce zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- staż pracy: 3 lata w Inspekcji Weterynaryjnej
- Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym umiejętności redakcyjne
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość procedur postępowania admninistracyjnego
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Łopatyńskiego 1
64-600 Oborniki
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Łopatyńskiego 1 64-600 Oborniki tel. 61 2961175
- Kontakt do inspektora ochrony danych: waldemar@rychert.pl, tel. 669 669 885
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Łopatyńskiego 1 64-600 Oborniki tel. 61 2961175
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane .
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.