Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Ogłoszenie o naborze nr 36578ARCHIWALNE z dnia 24.10.2018 r.

  • Oferty do
    31

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi kancelaryjno-organizacyjnej sekretariatu Komendanta oraz obsługi Archiwum

Zespół Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Międzychód

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
ul. Gen. Sikorskiego 22 a
64-400 Międzychód

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa przy komputerze, - 8 godzinna, - jednozmianowa, - w siedzibie urzędu na I piętrze, - stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę, - oświetlenie naturalne oraz sztuczne, - wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru, brak windy

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta.
  • Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej (dzienniki podawcze, dzienniki korespondencji sekretariatu, rejestry korespondencji wychodzącej, rejestry dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, rejestr delegacji, rejestr wydawanych kart zbliżeniowych, zeszyt przyjść interesantów, dzienniki przepisów MSWiA, KGP, KWP i KPP, rejestr odpraw).
  • Prowadzenie i nadzorowanie Archiwum Komendy. Sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do Archiwum i protokołów brakowania oraz prowadzenie i nadzorowanie rejestrów spisów akt. Prowadzenie ewidencji akt udostępnianych, rejestrów akt brakowanych BC i rejestrów akt brakowania B i BE.
  • Opracowywanie projektów decyzji wydawanych przez Komendanta w celu wsparcia w bieżącej pracy Komendanta i zapewnienia prawidłowej realizacji zadań określonych w obowiązujących przepisach resortowych.
  • Przyjmowanie i rejestrowanie postępowań wyjaśniających oraz dyscyplinarnych.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydawania pozwoleń na zakup i posiadanie broni oraz realizowanie zadań związanych z wydawaniem pozwoleń na broń sportową i pneumatyczną. Prowadzenie rejestrów wydawanych pozwoleń na broń.
  • Prowadzenie zbiorów bibliotecznych będących na stanie Komendy.
  • Realizowanie spraw ogólno-organizacyjnych zleconych przez Kierownictwo Komendy. Obsługiwanie uroczystości oraz sporządzanie protokołów z narad, opracowywanie pism okolicznościowych w imieniu Komendanta.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu pracy, Ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej, w administracji publicznej
  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętności analityczne,
  • prawo jazdy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 - ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
    Zespół Wspomagający (KADRY)
    ul. Gen. Sikorskiego 22 a
    64-400 Międzychód

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Międzychodzie
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.miedzychod@po. policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie, tel. 95 748 8211
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- wynagrodzenie wg mnożnika kwoty bazowej 1,2000 (2.248,61 zł brutto + wysługa lat),
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 748 8325 oraz 95 748 8210,
- listy kandydatów spełniających oraz niespełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KIPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia,
- zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- metody / techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KIPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2736

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Udostępnił: Marlena Madaj

Komórka organizacyjna: Zespół Wspomagający KPP w Międzychodzie

Wprowadzono: 24.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×