Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie

Ogłoszenie o naborze nr 43110ARCHIWALNE z dnia 19.02.2019 r.

  • Oferty do
    27

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: organizacyjno-kadrowych

Sekcja ds. Organizacyjno - Kadrowych



Miejsce wykonywania pracy:

Leszno

Adres urzędu:

ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno

WARUNKI PRACY

praca administracyjno - biurowa w systemie codziennym, w godzinach od 7.30 do 15.30 w siedzibie komendy, obsługa klienta zewnętrznego, narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, bariery architektoniczne: praca na piętrze, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind), toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
  • przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy oraz realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji
  • przygotowywanie i zdawanie do archiwum zakładowego akt wytworzonych przez sekcję
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków
  • prowadzenie ewidencji wyjść w celach służbowych, ewidencji nieobecności chorobowych pracowników oraz rozliczanie kart czasu pełnienia służby i pracy poza rozkładem przez pracowników systemu codziennego
  • udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych komendy
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie na kierunku administracyjnym lub ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowiskach administracyjno - biurowych lub w pracy w administracji publicznej
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • praktyczna znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej, KPA, przepisów prawa pracy
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów KPA
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: w komórce organizacyjno - kadrowej lub w jednostkach podległych MSWiA
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z archiwizacją dokumentów
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie adres: ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: (61) 22-20-585, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W przypadku osobistego dostarczania dokumentów należy je składać w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno (II piętro) w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór do KSC - zastępstwo”. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszane na tablicy ogłoszeń w siedzibie KM PSP w Lesznie, w Biuletynie Informacji Publicznej komendy, na stronie internetowej Komendy www.lesznopsp.wlkp.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Informacje w sprawie naboru można uzyskać w sekcji ds. organizacyjno – kadrowych KM PSP w Lesznie, tel. 65 3224200 lub 65 3224206.
Etapy naboru:
I etap: dokonanie wstępnej analizy zgromadzonych ofert polegającej na sprawdzeniu kompletności złożonych dokumentów przez kandydatów oraz spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych, zamieszczonych w ogłoszeniu.
II etap: sprawdzian wiedzy i umiejętności komputerowych w dniu 04 marca 2019 roku o godz. 9.00 w siedzibie komendy.
III etap: rozmowa kwalifikacyjna Komisji Kwalifikacyjnej z kandydatami w obecności Komendanta Miejskiego PSP w Lesznie w dniu 06 marca 2019 roku o godz. 9.00 w siedzibie komendy.
Wynik końcowy naboru zostanie opublikowany w dniu 07 marca 2019 roku.
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 maj 2019 roku

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2564

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie

Udostępnił: Arleta Bartkowiak

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 19.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×