Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie

Ogłoszenie o naborze nr 11043ARCHIWALNE z dnia 17.05.2017 r.

  • Oferty do
    26

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: płac

Sekcja ds. Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Leszno

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
ul. Okrężna 19
64 - 100 Leszno

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym w godz. 7.30 - 15.30 ( od poniedziałku do piątku ) w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych. Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne; praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie; narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax, w miarę potrzeb pojazd służbowy; praca na piętrze; budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind).

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.
  • Rozliczanie podatku dochodowego i składki ZUS w programie „PŁATNIK” w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji.
  • Kontrola terminowości faktur, przygotowywanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.
  • Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobieranie gotówki i jej rozliczanie.
  • Sporządzanie list płac w programie płacowym.
  • Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu.
  • Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowego Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • nieposzlakowana opinia
  • posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno - biurowych lub doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • praktyczna znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: posiadanie doświadczenia w obsłudze programu "PROGMAN"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia książeczki wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • kopia dowodu osobistego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
    ul. Okrężna 19
    64 - 100 Leszno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1.   Umowa na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
(umowa rozwiąże się z chwilą powrotu do pracy zastępowanego pracownika).
2.   Dokumenty należy składać do dnia 26 maja 2017 r. w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19,
64-100 Leszno lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór do KSC na zastępstwo”. W przypadku składania ofert pocztą liczy się data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
3.   W ciągu 1 miesiąca od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
4.   Rekrutację prowadzi Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Miejskiego PSP w Lesznie.
5.   Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w trzech etapach:
   I etap: weryfikacja wymaganych dokumentów pod względem formalnym przez Komisję Kwalifikacyjną;
   II etap: sprawdzian wiedzy i umiejętności składający się z :
•   testu wiedzy – ocenie będzie podlegać znajomość specyfiki pracy na stanowisku administracyjno – biurowym, znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek,
•   sprawdzenie umiejętności komputerowych.
Warunkiem udziału w rozmowie kwalifikacyjnej jest uzyskanie w II etapie wyniku większego niż 50% punktów możliwych do uzyskania (50% + 1 pkt).
   III etap: rozmowa kwalifikacyjna Komendanta Miejskiego PSP w Lesznie
z kandydatami w obecności Komisji Kwalifikacyjnej. Podczas rozmowy oceniane będą umiejętności kandydata do zajmowania danego stanowiska na podstawie ustalonych kryteriów :
•   przygotowanie merytoryczne,
•   treść i poprawność wypowiedzi,
•   odporność na stres,
•   umiejętność prezentacji.
6.   Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie KM PSP w Lesznie, w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy, na stronie internetowej Komendy www.lesznopsp.wlkp.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Informacje w sprawie naboru można uzyskać w Sekcji ds. Organizacyjno - Kadrowych KM PSP w Lesznie tel. 65 3224200 i 65 3224206 oraz w Sekcji ds. Finansów KM PSP w Lesznie tel. 65 3224218.



Liczba odwiedzin: 2641

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie

Udostępnił: Arleta Bartkowiak

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 17.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×