Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 235ARCHIWALNE z dnia 06.06.2016 r.
-
Oferty do
20
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
dyrektor delegatury
w Delegaturze w Lesznie
Leszno
Pl. Kościuszki 4
64-100 Leszno
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wykonywanie zadań w zakresie właściwości rzeczowej Delegatury,
- współpraca przy opracowaniu projektu planu nadzoru pedagogicznego nad szkołami i placówkami województwa oraz przy opracowywaniu sprawozdania z nadzoru pedagogicznego,
- organizacja monitorowania pracy szkół i placówek w zakresie ustalonym na dany rok szkolny przez Ministra Edukacji Narodowej, na terenie działania delegatury,
- nadzorowanie prowadzenia postępowań kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego, nauczycieli szkół objętych działaniem delegatury,
- zarządzanie zasobami ludzkimi delegatury.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Nauczyciele, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej i:
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub o co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
- Nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
- Znajomość przepisów prawa oświatowego i umiejętność ich interpretacji,
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem w oświacie oraz dotyczących nadzoru pedagogicznego,
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej,
- Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office, pracy w sieci, system informacji prawnej LEX),
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność i samodzielność
- Umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doskonalenie zawodowe
- Kopia dokumentów poświadczających staż pracy, w tym staż pedagogiczny
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 – budynek B – Kancelaria
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- list motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia oferty,
- wymagane dokumenty i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub
pocztową o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- na wniosek kandydata założony w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia naboru
zapewnia się zwrot dokumentów,
- oferty nadesłane, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną zniszczone,
- przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok. 4980 zł brutto,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 61 854 15 59.