Krajowa Informacja Skarbowa
Ogłoszenie o naborze nr 16296ARCHIWALNE z dnia 06.10.2017 r.
-
Oferty do
16
października
2017
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
asystent
do spraw: obsługi kancelaryjnej/wprowadzania dokumentów do BIP
w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Leszno
Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Lesznie
ul. Dekana 6
64-100 Leszno
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie dokumentów wpływających do Delegatury KIS w elektronicznym systemie ewidencji korespondencji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- wprowadzanie wydanych przez KIS interpretacji przepisów prawa podatkowego do Bazy Systemu Informacji Podatkowej celem udostępnienia informacji publicznej,
- bieżąca wysyłka korespondencji (kopertowanie, adresowanie, rejestracja dokumentów w książce nadawczej) w celu dostarczenia właściwym adresatom,
- dokonywanie podziału korespondencji wpływającej i jej przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym w Delegaturze KIS, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
- weryfikacja opłat uiszczanych przez podatników za wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego, celem ich przypisania do odpowiednich spraw bądź w celu dokonania zwrotu opłaty,
- powielanie, skanowanie i oprawianie materiałów w celu wsparcia bieżącej pracy osób zatrudnionych w Delegaturze KIS w Lesznie,
- gromadzenie i katalogowanie zbiorów bibliotecznych w celu uporządkowania oraz wypożyczania pracownikom Delegatury KIS w Lesznie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office lub pochodne) i innych urządzeń biurowych,
- podstawowa wiedza na temat obowiązujących przepisów prawa podatkowego oraz Ordynacji podatkowej,
- komunikatywność,
- dokładność i systematyczność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- umiejętność współdziałania i pracy w grupie.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
- Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy – asystent – KDAL"
lub osobiście w Kancelarii KIS parter, pok.1-5
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: nie niższe niż 1.508,44 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Pracownik będzie podlegał ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 216, poz. 1584 ze zm.).
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) lub nie zawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub poprzez e-mail.
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: testu wiedzy z przepisów prawa podatkowego oraz Ordynacji podatkowej, sprawdzianu umiejętności praktycznych z obsługi komputera oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. +65 619 89 00